Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Maar ik neem het op voor Christian omdat hij wordt gezien als een fan van veel clubs.:m: Wel jammer dat je je zo snel geroepen voelt om te reageren.;)

@ Berrie; Knap dat je zegt dat Zwolle gewoon beter was.. Naar mijn mening is Christian voor Zwolle & Ajax en niet voor die clubs die jij ook opnoemt. Verder vind ik het wel jammer dat je Zwolle niet normaal kan schrijven in plaats van met die # ;e

Blijkbaar voelde jij je meer geroepen om te reageren anders nam je het niet op voor Christian.

Heb de wedstrijd overigens niet gezien. Hekel aan Jupiler League.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst
Blijkbaar voelde jij je meer geroepen om te reageren anders nam je het niet op voor Christian.

Heb de wedstrijd overigens niet gezien. Hekel aan Jupiler League.

Ik wou het gewoon opnemen voor Christian, aangezien hij nogal werd aangevallen door Berrie.

Verder had ik de wedstrijd ook niet gezien, maar ik heb echt géén hekel aan de JL. Ik vind FC Zwolle en FC Eindhoven dé mooiste clubs uit die competitie.

Geplaatst
  • Auteur
Dat vind ik anders. Want voor jou is het misschien niet mogelijk ivm afstand + scc van Ajax is 10x zo duur. Hij woont zelf in zwolle dus dan zou het ook makkelijk kunnen. EN gister zat ie heel stoer te doen over dat supportershome open was en dat die eerst daar voetbal wou gaan kikjken

Blijkbaar kan jij niet goed lezen. Ik post nieuwsberichten in dit topic, waaronder die van het supportershome. Ik heb verder nooit gezegd dat ik daar de wedstrijd zou gaan kijken. Voor de rest ben ik alleen voor Ajax en Fc Zwolle.

Slechte verliezer hoor, doen die 14 punten zo erg pijn?

Geplaatst
Blijkbaar kan jij niet goed lezen. Ik post nieuwsberichten in dit topic, waaronder die van het supportershome. Ik heb verder nooit gezegd dat ik daar de wedstrijd zou gaan kijken. Voor de rest ben ik alleen voor Ajax en Fc Zwolle.

Slechte verliezer hoor, doen die 14 punten zo erg pijn?

;e;e;e;e voor jou.

Maar ik heb toch duidelijk zwolle een compliment gemaakt voor het spel of niet dan. En ja ik moet huilen van die 14 punten. ;e

Geplaatst
  • Auteur

Kerel, prima dat je dat compliment geeft, maar ga dan niet alsnog natrappen. Nergens voor nodig.

Geplaatst

Christian, laten we hier niet gaan lopen provoceren. Gewoon vriendelijk blijven in dit topic, want anders heeft het een heel ander doel dan waar het voor bedoelt is.

Geplaatst
Christian, laten we hier niet gaan lopen provoceren. Gewoon vriendelijk blijven in dit topic, want anders heeft het een heel ander doel dan waar het voor bedoelt is.

Klopt, niemand moet dan gaan provoceren, ook Berrie niet.;)

Geplaatst
  • Auteur

Tja, wie kaatst kan de bal verwachten. Maar laten we het inderdaad over het positieve hebben.

DEVENTER - Dat FC Zwolle won in Deventer is niks nieuws, maar zelden was het verschil tussen de rivalen zo groot.

GA Eagles werd bij vlagen weg gespeeld in eigen huis: 1-3.

Het hechte team van de koploper keek tien minuten de kat uit de boom en vond daarna de gaten in gammele Deventer defensie. De kansen één tot en met zes werden nog onbenut gelaten. Lat, paal en vooral Sergio Padt, de enige Deventer prof die wel een voldoende scoorde, stonden Zwolse doelpunten in de weg.

Na rust vond FC Zwolle wel vlot het net. Via Arne Slot en tweemaal Sjoerd Ars stond er tussen de 48e en 61 minuut een comfortabele voorsprong op het scorebord. Zwolle drong vervolgens niet meer aan, GA Eagles kwam via een goal van Van der Biezen iets dichterbij zonder ooit de indruk te maken het de bezoekers nog lastig te maken.

,,Bizar dat het bij rust nog 0-0 stond'', vond FC Zwolle-trainer Art Langeler. Collega Andries Ulderink leek al net zo verbaasd. ,,Het verschil was te groot. Nu snel de boel bij elkaar rapen.''

Dave Bus viel aan Deventer zijde al na 25 minuten uit met een hamstringsblessure en moet vrezen voor een lange periode van herstel. Gersom Klok viel ook uit met een krampaanval.

GA Eagles - FC Zwolle 1-3 (0-0). 48. Slot 0-1, 52. Ars 0-2, 61. Ars 0-3, 81. Van der Biezen 1-3. Toeschouwers: 6139. Scheidsrechter: Van Sichem. Gele kaart: Van den Ouweland, Suk (GA Eagles), Bakkati, Ars, Slot (FC Zwolle).

GA Eagles: Padt; Droste, Bus (25. Parnela), Heerkens, Vosselman; Van den Ouweland, Suk, Hollart; Klok (71. Van der Zwan), Van der Biezen, Gerritsen (61. Vogelsang).

FC Zwolle: Boer; Bakkati, Botteghin, Reijnen, Justiana, Van Polen (90. Bakker), Slot, Van der Haar, Van den Berg (83. Olijve); Schreurs (84. Wildschut), Ars.

Geplaatst

Zwollenaren gefeliciteerd met deze dik verdiende overwinning! Zelden was het verschil zo groot als vanmiddag.

Geplaatst
  • Auteur
ZWOLLE - De supporters van FCZwolle en Volendam gaan vrijdag voor de aftrap van de wedstrijd tussen beide teams samen een biertje drinken in het supporterscafé van de Zwollenaren.

Met de actie willen de fans laten zien dat voetbalsupporters zelfs bij zeer belangrijke wedstrijden prima met elkaar kunnen optrekken. Zwolle en Volendam staan eerste en tweede in de Jupiler League.

Volgens de supportersvereniging van FCZwolle is er goed overleg geweest tussen de fans van beide voetbalclubs. Ze willen laten zien dat voetbal niet altijd gepaard hoeft te gaan met geweld en vernielingen, maar dat er ook harmonieus naar een wedstrijd toegeleefd kan worden. Volgens de Zwolse supporters zou er juist door dit soort acties in de toekomst veel minder inzet van politie nodig kunnen zijn. Zelfs bij beladen wedstrijden.

"Voetbalsupporters kunnen samen kijken en achteraf elkaar de hand schudden. Zo moet het zijn", schrijven de supporters in een persbericht.

De wedstrijd tussen FCZwolle en Volendam om de kop van de Jupiler League begint vrijdag om 18.45 in het stadion van FCZwolle aan de Ceintuurbaan.

Mooi idee dit, zo zou het altijd moeten kunnen.

DEVENTER - Omdat hij tot twee keer toe een steen gooide naar bussen met supporters van FC Zwolle is een 17-jarige Deventenaar zondagmiddag aangehouden.

De jongen had zich na de door GA Eagles verloren wedstrijd tegen Zwolle geposteerd op de kruising Henri Dunantlaan-van Oldenielstraat om de bussen te bekogelen.

Hij is overgebracht naar het politiebureau en zijn ouders zijn in kennis gesteld.

Dit is gewoon ** sneu.

Geplaatst

Zo zeg, dat is wel erg sneu zeg. Wel mooi dat éérste nieuwsbericht, kon dat met alle clubs maar...

Geplaatst

Ga je der heen Christian?:)

Geplaatst
Waarschijnlijk wel ja :)

Voor het eerst? Neem wel een verrekijker mee want vanaf die betonmuren is het lastig kijken.

Geplaatst
  • Auteur
Voor het eerst? Neem wel een verrekijker mee want vanaf die betonmuren is het lastig kijken.

Ga jij maar lekker sneu stenen gooien naar een bus. 1-3 & 14 punten, verder nog wat te melden? Tyf anders lekker op.

Geplaatst

Wat dat betreft zou ik het best geweest kunnen zijn. Ben ook 17 dus. En ik kwam ook nog langs het kruispunt. En 1+1=2 dus ja.

Geplaatst
  • Auteur
Wat dat betreft zou ik het best geweest kunnen zijn. Ben ook 17 dus. En ik kwam ook nog langs het kruispunt. En 1+1=2 dus ja.

Je bent er sneu genoeg voor.

Geplaatst
Je bent er sneu genoeg voor.

Was jij ook stenen aan het gooien dan? Jij bent precies zo:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
Was jij ook stenen aan het gooien dan? Jij bent precies zo:mrgy:

Ik kom nooit in die vieze ** stad van jullie. Bom erop.

Geplaatst
Ik kom nooit in die vieze ** stad van jullie. Bom erop.

Maar je komt ook nooit in jullie eigen stadion;e

Geplaatst

Lieve Berrieee,

Wilt u alsjeblieft oprotten naar je eigen topic,, je bent hier enkel & alleen om te stoken

Liefs