Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Maar je komt ook nooit in jullie eigen stadion;e

Nee tuurlijk niet ;e

Trouwens ook leuk om even de stand te posten. Geniet er van berri.

zvoj8w.gif

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst

Omdat u het zo aardig vraagt,

Maar die ene christian is geen haar beter;)

Later

Edit: Scheelt dat ik ons dit seizoen ook nite hoger had ingeschat dan 7e:-D

Geplaatst
  • Auteur
Omdat u het zo aardig vraagt,

Maar die ene christian is geen haar beter;)

Later

Edit: Scheelt dat ik ons dit seizoen ook nite hoger had ingeschat dan 7e:-D

Misschien zou je eens moeten kijken wie er hier allemaal weer eens mee begon. Sterkte volgend seizoen in de topklasse ;)

Geplaatst
  • Auteur
Gelieve de stand dan nogmaals even door te kijken;)

Je moet niet jaloers worden he, als wij komend seizoen in de eredivisie staan :mrgy:

Geplaatst

Berrie, misschien is het beter om dit te rusten.. Hier schiet jij en heel MU niks mee op..

Geplaatst
Berrie, misschien is het beter om dit te rusten.. Hier schiet jij en heel MU niks mee op..

Nu ben ik weer de gebeten hond (nee niet bakkal). Maar die kerel doet het toch net zo hard. Nu zal ik wel wegggaan hier omdat het gewoon zielig is voor Christian:)

Geplaatst
  • Auteur
Nu ben ik weer de gebeten hond (nee niet bakkal). Maar die kerel doet het toch net zo hard. Nu zal ik wel wegggaan hier omdat het gewoon zielig is voor Christian:)

Wie begint er nou mee dan sukkel ;e

Geplaatst

Het niveau is weer erg hoog en de frustratie, irritatie en jaloezie is erg goed te zien bij Berieee. Dat je niet tegen je verlies kan moet je niet op de Zwolle fans afreageren, doe dat lekker ergens anders. Ik kijk het hele seizoen al naar kut prestaties van Feyenoord en zie je mij zo reageren in het Ajax topic of het PSV topic? Nee toch. Dus gedraag je gewoon en verlaag je niet naar zo'n laag niveau, ook al heb je dat nu al gedaan. En ik moet Christian gelijk geven als hij zegt dat jij bent begonnen, want dat is in dit geval ook zo.

Geplaatst

Jammer dat het zo moet gaan boys. Eagles speelde gewoon zwaar kut en Zwolle won dik verdiend. Kom op, wees gewoon verstandig en reageer niet meer op elkaar, ik voel me ook zwaar kut maar ik reageer het wel ergens anders op af.

Geplaatst
  • Auteur
Jammer dat het zo moet gaan boys. Eagles speelde gewoon zwaar kut en Zwolle won dik verdiend. Kom op, wees gewoon verstandig en reageer niet meer op elkaar, ik voel me ook zwaar kut maar ik reageer het wel ergens anders op af.

Klopt helemaal, maar het moet wel van 2 kanten komen. Ik stop er in ieder geval mee.

Geplaatst

Als dit de reden is voor een eigen topic van Zwolle dan kunnen we het beter naar het archief verplaatsen. Doe allemaal eens wat relaxer zeg richting elkaar!

Geplaatst
Als dit de reden is voor een eigen topic van Zwolle dan kunnen we het beter naar het archief verplaatsen. Doe allemaal eens wat relaxer zeg richting elkaar!

Waarom naar het archief? Er is net een derby geweest dan kun je dit soort reacties verwachten! Je zet het Ajax topic toch ook niet naar archief, daar gaat het ook tegen elkaar op;)

Geplaatst
zvoj8w.gif

Waarom zo veel puntenverminderingen, is de financiële toestand van die clubs zo slecht?

Geplaatst
Waarom naar het archief? Er is net een derby geweest dan kun je dit soort reacties verwachten! Je zet het Ajax topic toch ook niet naar archief, daar gaat het ook tegen elkaar op;)

Je snapt m'n punt toch ;)

Geplaatst
Waarom zo veel puntenverminderingen, is de financiële toestand van die clubs zo slecht?

Ja, er zijn clubs met wel 8 punten in mindering zoals MVV. Zwolle heeft 1 in mindering.

Geplaatst

Ik vind eigenlijk dat berjan gelijk heeft, en Volendam heeft ook niks qua harde kern ;e Drinken wij ook altijd samen mee, dus weinig bijzonder bericht.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind eigenlijk dat berjan gelijk heeft, en Volendam heeft ook niks qua harde kern ;e Drinken wij ook altijd samen mee, dus weinig bijzonder bericht.

Maakt toch niet uit of het bijzonder is...

Ik post het gewoon.

Geplaatst

Volendam staat 0-2 achter. Met een beetje mazzel staat Zwolle na vrijdag al zes punten los :)

Geplaatst
  • Auteur

Nice, dan kunnen we in januari al de titel vieren ;c

@Goodfella: Als bepaalde mensen die voor GAE zijn gewoon in hun eigen topic blijven is er niets aan de hand. En dan heb ik het niet over Evers, die gewoon sportief en normaal reageert.

Geplaatst

Volendam nog steeds 0-2 achter na eerste helft. Gaat de goede kant uit. Is het volgende week Zwolle-Volendam of andersom?

Geplaatst
  • Auteur
Chris die andere ava vond ik mooier.

Botteghin of de egel?

@Remkoo: Vrijdag is Zwolle - Volendam :)