Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Precies en wie weet tekent hij ook nog wel bij als Zwolle promoveert naar de Eredivisie.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 57k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Christian.
    Christian.

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd

• Christian.
    Christian.

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

• Minstens even episch is het cultureel erfgoed dat hieruit volgde:     

Geplaatst
Als een club 6 ton neer wil tellen dan accepteert Zwolle dat echt wel hoor.

Wie kan dat? Juist, in de Jupiler League al helemaal niemand en alle eredivisieclubs wachten totdat hij transfervrij is.

Geplaatst
Als een club 6 ton neer wil tellen dan accepteert Zwolle dat echt wel hoor.

Gaat echt geen club 6 ton neer leggen voor een speler waarbij het contract afloopt nat het einde van het seizoen.

Geplaatst
Anders zou de interesse er toch niet zijn. Optyfen hier.

Je kunt ook normaal reageren? Gedraag je eens man.

Geplaatst

Ik ga nu toch een normale discussie aan. En je mag van mij best in het 'egel' topic komen als je normaal doet. En ik doe nu toch ook normaal...

Geplaatst
Ik ga nu toch een normale discussie aan. En je mag van mij best in het 'egel' topic komen als je normaal doet. En ik doe nu toch ook normaal...

Ja ik snap het ook niet. Zolang er normaal gepost wordt is iedereen welkom toch?

Geplaatst
  • Auteur
'Bayern München denkt aan FC Zwolle-topscorer Ars'

Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 17-12-10 | 11:37 4 reacties

FC Zwolle raakt deze winter mogelijk een belangrijke speler kwijt. Sjoerd Ars staat namelijk in de belangstelling van Bayern München. Dit seizoen wist de spits al achttien keer het net te vinden voor zijn club.

De Duitse grootmacht gaat volgens Voetbal International spoedig een aanbieding doen. "Namens Bayern ben ik benaderd door Werner Kern en Christian Nerlinger", geeft Ars' zaakwaarnemer Cees van Vossen aan.

"De club is bereid de afkoopsom in het contract van Sjoerd met Zwolle te betalen en komt met een aanbieding. Bayern nodigde ons uit om in München verder te onderhandelen", besluit Van Vossen.

Geplaatst

Zou het wel jammer vinden als hij weggaat. Zwolle moet hem ook niet laten gaan en anders pas aan het einde van het seizoen. Ben benieuwd hoeveel hij op moet leveren als Bayern hem in de winterstop zou willen overnemen.

Geplaatst
  • Auteur

Het schijnt dat hij zelf nog niet eens zoveel interesse heeft, vanwege zijn zwangere vrouw en omdat het 2de elftal van Bayern in de 3de divisie speelt, terwijl hij met Zwolle kampioen kan worden.

Als hij gaat gun ik het hem van harte, maar hopelijk blijft hij :)

Geplaatst
  • Auteur
ZWOLLE - Sjoerd Ars heeft een aanbieding van Bayern München naast zich neergelegd. Zijn zaakwaarneemster Monique van Vossen heeft dit dinsdag laten weten.

De Duitse club wilde de topscorer van FC Zwolle voor het tweede elftal hebben. ''Sjoerd zou dan in de derde Bundesliga gaan spelen. Met Zwolle doet hij mee om het kampioenschap. We gaan er daarom niet op in.''

FC Zwolle heeft Ars een aanbieding gedaan om het contract open te breken. Maar daarmee gaat de speler ook niet akkoord.

Zijn huidige verbintenis loopt nog door tot medio 2012. ''We gaan voorlopig rustig afwachten wat er verder komt'', aldus Van Vossen.

Geplaatst

Hoop dat Sjoerd minstens tot het einde van het seizoen blijft. Als Zwolle promoveert, dan is er natuurlijk veel meer financiële ruimte voor versterkingen en als Ars dan weg zou gaan, zou het niet zo'n groot probleem zijn. Vindt het voor Eerste Divisie begrippen een topper, maar meestal zijn ze in de Eredivisie dan niet zo goed. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Geplaatst

Ik denk dat Zwolle hem na het seizoen wel van de hand doet. Hoe spijtig het ook is. Hij kan denk ik nog een aardige transfersom opleveren, en ik denk dat Zwolle wel creatief genoeg is om een gelijkwaardige speler te halen, al wordt dat wel moeilijk.

Geplaatst

Zal Zwolle voor Bruno Andrade gaan. Zal zeker niet te duur zijn en zal wel in de Eredivisie willen spelen. Maar denk eigenlijk dat Bruno al in de winterstop weggaat bij Helmond.

Geplaatst

Ik denk dat Bruno niet de juiste oplossing is. We hebben met Danny eigenlijk een zelfde soort speler in huis.

Geplaatst

Inderdaad denk dat Bruno naar het buitenland gaat. Overigens denk ik dat Ars volgend seizoen alsnog weggaat als zijn kindje eris.

Geplaatst

Vanavond naar Veendam, Mustafa Saymak zit bij de selectie hopelijk pikt die wat mee. Evenals Jesper Drost een groot talent.