Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nu de wielrenners aan hun welverdiende rust toe zijn, is het tijd voor de veldrijders om hun kunnen te laten zien!

11 december is het weer een wedstrijd voor de GVA-trofee in Essen, hup Stybar :*)

• Antwoorden 437
  • Weergaven 18,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ja dat was bizar. Ik had MvdP al drie keer afgeschreven in Namen. Zou heel mooi zijn als we nog meer van dat soort potjes gaan zien. Ik hoop ook dat Vanthourenhout nog aan kan haken. Vanmiddag wordt h

• Geen breuken vastgesteld, dus ziet er minder erg uit dan het in eerst instantie leek.   https://sporza.be/nl/2020/12/27/iserbyt-blijft-optimistisch-na-nachtje-slapen-ik-wil-erbij-zijn-in-baa

Geplaatst
  • Auteur

Nu de wielrenners aan hun welverdiende rust toe zijn, is het tijd voor de veldrijders om hun kunnen te laten zien!

11 december is het weer een wedstrijd voor de GVA-trofee in Essen, hup Stybar :*)

Geplaatst

Is het live op de Belg? Heb dit seizoen, helaas, nog niets geizen.

Geplaatst
Richard Groenendaal, Lars Boom _O_.

Groenendaal... Altijd spektakel met die man. Iets blijft me altijd bij. Dat hij bij een NK eerst voor het podium langs rijdt waar de junioren worden gehuldigd. En daarna houdt hij bij zijn eigen huldig zijn petje op. En natuurlijk de klappen die hij wel eens uitdeelde.:mrgy:

Geplaatst

Zal nooit vergeten dat Groenendaal hier in Gestel Wereldkampioen werd op dat bizarre Nederland-België WK. Stond als klein mannetje langs het parcours en echt.. _O_

Geplaatst

Morgenmiddag hier in Gieten de volgende rit, wordt lekker op de bevroren ondergrond

Geplaatst

Albert _O_ zeer knappe overwinning. Jammer van Wellens, had hem wel de tweede plaats gegund.

Geplaatst
  • Auteur

Boom maakte idd indruk, al denk ik niet dat hij Nys zou hebben ingehaald als hij geen lekke band had.

Geplaatst

Bizar dat hij dit gewoon als trainingssessies voor zijn wegseizoen ziet. Hij rijdt al die jongens die volledig in vorm zijn eraf. Diepe buiging voor die man. Zonde voor de sport dat hij niet het gehele seizoen wilt rijden.

Geplaatst

Mja, de anderen hebben er wel al meer dan een half seizoen opzitten hé. Maar idd, sterke prestatie van Boom vandaag! Had niet verwacht dat hij nog ging terugkomen.

Geplaatst

Een half seizoen ja, maar die gasten zijn ook op hun best richting het wk en nationaal kampioenschap.

Geplaatst

Zal wel moeten, want in de mooiste stad ter wereld (Gieten) hebben ze niks opgebouwd ofzo