Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mooie wedstrijd gezien, 3 Belgen op podium, onuitgegeven, en met 4 in de top-5.

• Antwoorden 437
  • Weergaven 18,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ja dat was bizar. Ik had MvdP al drie keer afgeschreven in Namen. Zou heel mooi zijn als we nog meer van dat soort potjes gaan zien. Ik hoop ook dat Vanthourenhout nog aan kan haken. Vanmiddag wordt h

• Geen breuken vastgesteld, dus ziet er minder erg uit dan het in eerst instantie leek.   https://sporza.be/nl/2020/12/27/iserbyt-blijft-optimistisch-na-nachtje-slapen-ik-wil-erbij-zijn-in-baa

Geplaatst

Het zal niets worden voor Vanderpoel. Wout Van Aert heeft dan wel geen Belgische kampioenentrui, maar hij gaat voor de regenboogtrui _O_

Geplaatst

België 1-2-3-4 ? :banana:

Geplaatst

Komt wel terug, die Stybar kan toch niet blijven geven zou je zeggen.

Oh nu gaat Nys :cab:

Geplaatst

Nys of Stybar vandaag

Geplaatst

Gelukkig is er Stybar... andere was het hier allang gedaan...

Vantornhout ineens op drie, wtf :cab:

Stybar gevallen...wat een cross!

Geplaatst

Stybar wereldkampioen. Jammer jammer... Volgend jaar geen WK-trui in het veld. Wel mooie wedstrijd gezien en respect voor zowel Stybar als Nys.

Geplaatst

:r heerlijk dit, heel dat circus belachelijk gemaakt, doek nu maar op dat veldrijden, slaat nergens op

Geplaatst
:r heerlijk dit, heel dat circus belachelijk gemaakt, doek nu maar op dat veldrijden, slaat nergens op

Echte Belgische volkssporten moet je toch niet opdoeken, kijk maar naar het vinkenzetten :LO:

Geplaatst

Frisheid van Stybar, parcours in zijn voordeel, topveldrijder en een grote wielrenner in wording, zie Parijs-Roubaix en die komt niet aan de start als hij geen 100 procent is dus de enigste die zich belachelijk maakt ben jij. Het spijtige is dat de trui nauwelijks te zien zal zijn en zijn weinige crossen vooraf i.t.t. Nys die wel een deftig MTB-progamma afwerkt.

Geplaatst

Pfff... Niels. Hij was mijn favoriet in het veldrijden, als sinds hij als belofte meedeed met de grote jongens. Wereldkampioen is zijn eerste jaar bij de profs. Heeft een grote carrière gehad, maar die had nog veel groter kunnen zijn.

Geplaatst

Zonde zonde zonde, ik was geen grote fan van Niels, ondanks dat het een naamgenoot van me is, maar dit wens je niemand toe. Hoop dat er snel een nieuwe kampioen opstaat, geen Albert, geen Stybar, geen Boom, het wordt een heel klein ... :(

Geplaatst

Verstandige beslissing natuurlijk. Hopelijk valt hij niet in een zwart gat en kan hij het plezier herwinnen in een nieuw leven.