Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 437
  • Weergaven 18,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ja dat was bizar. Ik had MvdP al drie keer afgeschreven in Namen. Zou heel mooi zijn als we nog meer van dat soort potjes gaan zien. Ik hoop ook dat Vanthourenhout nog aan kan haken. Vanmiddag wordt h

• Geen breuken vastgesteld, dus ziet er minder erg uit dan het in eerst instantie leek.   https://sporza.be/nl/2020/12/27/iserbyt-blijft-optimistisch-na-nachtje-slapen-ik-wil-erbij-zijn-in-baa

Geplaatst

:cab:

Lekkere timing. Ah 't is half 9, dan kan ik 't nog wel zien denk ik.

Geplaatst

Ideale timing toch. Indrinken en vanalles op zaterdagavond voor het uitgaan, maar dan met een uurtje cross erbij. Nice:mrgy:

Geplaatst

Gureiten alom daar :cab: Het was eergisteren nog iets van 27 graden daar, en nog twee dagen ervoor vroor het behoorlijk. Nu wordt de zondag nog saaier :(

Geplaatst
Ideale timing toch. Indrinken en vanalles op zaterdagavond voor het uitgaan, maar dan met een uurtje cross erbij. Nice:mrgy:

Exactly my thoughts :huhu:

Geplaatst

Dicht zichzelf weinig kansen toe. Maar kan ook tactiek zijn. Ik weet niet wanneer die Vegas cross was die ze vanmiddag uit hebben gezonden op Sporza, maar V/d Haar won die :huhu: Al waren niet alle grote kanonnen aanwezig geloof ik.

Geplaatst

Mjah Van der Haar is toch normaal gezien niet de persoon die zichzelf wegsteekt als dat niet nodig is. Zou wel briljant zijn als hij dat hier voor de eerste keer wel doet en wk wordt :huhu: Maar zie het niet snel gebeuren. Vindt de zelfzekerheid bij Nys wel opvallend.

Geplaatst
Gureiten alom daar :cab: Het was eergisteren nog iets van 27 graden daar, en nog twee dagen ervoor vroor het behoorlijk. Nu wordt de zondag nog saaier :(

En nu sneeuwt het daar :-D:-D:-D

Geplaatst

Proficiat Matthieu. Nu straks Bosmans voor de winst bij de beloften.

Geplaatst

Ik zou dan ook serieus goed mee kunnen doen in het vrouwenwielrennen. Vos is wel andere koek natuurlijk, maar als je naar de rest kijkt stelt het echt bijster weinig voor.

Geplaatst

In de top-10 zitten er 6 Belgen en 4 Nederlanders. Wtf :cab:

Geplaatst

Nys en Vantornout alleen weg. Albert heel slecht, Pauwels was goed maar materiaalpech en koers was over. Van der Haar gaat brons pakken, sterke race.

Geplaatst

Komaaaaaaan Sven :clap::clap::clap:

Geplaatst

Nys (y) Absoluut geen fan van, maar hij verdient dit zo hard. Liever ook Nys dan met alle respect Vantornout.

Albert wel teleurstellend helaas :(

Geplaatst

Proficiat Sven. Zwaar verdiend dat het nog eens lukt _O__O__O_