Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na 3 seizoenen FC Zwolle was het dan zover. Ik kreeg de kans om naar Heereveen te gaan. Heereveen was het seizoen 15e geworden en ik moest de club redden. Het bestuur verwachtte dat ik uit de gevarenzone bleef. Zelf zag ik meer iets in het halen van Europees voetbal. Maar ja, als het bestuur zo'n lage verwachting heeft is het makkelijk deze te overtreffen. Na wat aankopen was ik klaar voor het seizoen.

Verassend genoeg werd ik meteen kampioen

kampioen1ne.jpg

Bruggink werd topscorer en beste man van de ere-divisie met 28 doelpunten. Ik werd uitgekozen tot beste coach van het jaar en werd bejubeld door de fans. Zou het dit jaar weer zo goed gaan of was europees voetbal het hoogst haalbare?

Geplaatst
  • Auteur

Na 3 seizoenen FC Zwolle was het dan zover. Ik kreeg de kans om naar Heereveen te gaan. Heereveen was het seizoen 15e geworden en ik moest de club redden. Het bestuur verwachtte dat ik uit de gevarenzone bleef. Zelf zag ik meer iets in het halen van Europees voetbal. Maar ja, als het bestuur zo'n lage verwachting heeft is het makkelijk deze te overtreffen. Na wat aankopen was ik klaar voor het seizoen.

Verassend genoeg werd ik meteen kampioen

kampioen1ne.jpg

Bruggink werd topscorer en beste man van de ere-divisie met 28 doelpunten. Ik werd uitgekozen tot beste coach van het jaar en werd bejubeld door de fans. Zou het dit jaar weer zo goed gaan of was europees voetbal het hoogst haalbare?

Geplaatst
  • Auteur

Re: Weer een topjaar?

Terwijl ik aan de eettafel de krant zat te lezen ging de fax. Wat een klere herrie maakt dat ding! Vloekend over het geluid liep ik er heen. Ik rukte het papiertje uit de fax en las het:

ja3ec.jpg

Dit kon niet waar zijn! een Nationaal elftal dat mij als coach wou hebben. Deze kans was uniek! Maar zouden mijn werkzaamheden bij Heereveen er niet onder lijden. Zou ik mijn team nog wel naar het kampioenschap kunnen leiden? Ik pakte de fax en ging aan de tafel zitten. Rustig liet ik alle ideën door mijn hoofd gaan......

Geplaatst
  • Auteur

Ik hoefde niet lang na te denken, ik doe het gewoon! Zwitserland staat er slecht voor in de kwalificatiepoule. Maar het leek me een uitdaging ze naar het WK te krijgen.

doen9ka.jpg

Hier even hoe ze er voor staan:

stand2ha.jpg

Nog 4 wedstrijden te gaan. Ik realiseerde me goed dat ik alle 4 de wedstrijden moest winnen om nog een kansje te hebben op plaatsing. Duitsland was niet meer in te halen en Cyprus hoefde maar 2 punten te halen om het voor mij onmogelijk te maken. Waar was ik aan begonnen? Zou dit wel goed komen? Ik besloot een goede assistent in dienst te nemen. Mijn voorekeur viel op van Rutten, de assistent van Neeskens bij PSV. Ik benaderde hem en hij was meteen dolenthousiast. Het duurde nog even voor mijn eerste wedstrijd met Zwitserland dus kan ik me voorlopig op Heereveen richten.

Geplaatst

Je had toch al een topic?

Geplaatst

Bruggink topscoorder? Die raakte bij mijn Heerenveen-game geen pepernoot..... of is hij beter geworden in de update? Graag een screentje van hem

Geplaatst

Iedere game verschilt hea ;) Of hij zet hem op een andere positie,meer afstandschoten dat zijn gewoon de detailts die het kunnen doen

Geplaatst
  • Auteur

Je had toch al een topic?

ja, maar had lang door gespeeld zonder te posten, dus ben maar ff opnieuw begonnen.

En of bruggink veel beter is geworden weet ik niet, maar post zometeen wel ff screentje!

Geplaatst
  • Auteur

De eerste prijs?

Vandaag was het tijd voor mijn eerste echte krachtmeting van het seizoen. Ik had mijn selectie bijeen kunnen houden en had vertrouwens in het seizoen. De wedstrijd om de Johan Cruijf schaal was de kans om mijn eerste prijs te winnen. In de kleedkamer nam Bruggink het woord en begon hij over het feit dat in Zwitserland nou ook leid. Hij dacht dat Heereveen nu een bijzaak zou worden. Ik nam het woord over en zei dat dat absoluut niet zou gebeuren. Heereveen is het belangrijkste voor me op dit moment. Zwitserland had nwas op sterven na dood ten opzicht van het halen van het WK. Ik vertelde hen ook dat ik misschien in het Zwitserse team wat versterking voor Heereveen kon vinden. Ik keek naar Bruggink en hij leek content met dit antwoord. Ik spoorde mijn mannen aan en we liepen het veld op.

We begonnen slap aan de wedstrijd. Het leek alsof mijn spelers voor het eerst onder mijn leiding de druk voelde. In tegenstelling tot vorig seizoen werd er nu toch iets van ons verwacht. Die verkramping in het eerste kwartier resulteerde in een tegen doelpunt. Tierend stond ik langs de lijn. Hoe kon dit gebeuren. De eerste de beste kans ging er in! Na 26 minuten kwam de ommekeer in de wedstrijd. Linksachter Limbersky raakte geblesseerd en ik besloot, in plaats van een andere linksachter, een extra verdigende middenvelder en in te brengen. Ik wou tenslotte aanvallen. We kregen meteen 3 kans waarvan er 1 zeker in had moeten gaan. We voerden de druk op, maar voor rust kwamen er geen kansen meer.

In de rust vertelde ik mijn spelers dat ze zich voor de volle 100 % moesten geven. We begonnen meteen weer sterk aan de wedstrijd maar lieten in de afwerking steekjes vallen. Ook werd Feyenoord steeds gevaarlijker. Uiteindelijk scoorden we de verdiende gelijk maker. Ik hoopte dat deze goal de ban kon breken en daat we de 2e konden maken. Dit gebeurde echter niet en de verlenging was een feit. In de verlenging gebeurde er na genoeg niks. Er moesten dus strafschoppen genomen worden. Dit eindigde echter in een grote deceptie.

jcschaal9fr.jpg

Zo kon ik toch tevreden zijn met het spel maar had ik graag gewonnen

Reacties zijn welkom!!

Geplaatst
  • Auteur

iemand misschien een idee hoe dit kan: Speel geen een europeese wedstrijd! terwijl ik vorig seizoen eerste ben geworden :S

Geplaatst

iemand misschien een idee hoe dit kan: Speel geen een europeese wedstrijd! terwijl ik vorig seizoen eerste ben geworden :S

op welke datum ben je nu dan?

Geplaatst
  • Auteur

oja, zal wel aan de loting liggen. Dacht ff dat ik niet meedeed omdat er al wedstrijden werden gespeeld. Maar dat zullen we voorondes zijn...

Geplaatst

ja dat denk ik ook als de voorrondes nog bezig zijn en jij doet daar niet aan mee dan staat het ook nog nergens ;)

Geplaatst
  • Auteur

ja klopt, ben al ingeloot. Maar ga morgen eerst verder.

Wat vinden jullie er tot nu toe van??

Geplaatst
  • Auteur

Een goed begin is het halve werk....

Vandaag stond onze eerste competitiewedstrijd op het programma. We moesten tegen Willem II. Vorig seizoen was deze wedstrijd 0-0 geworden. Ik sprak mijn spelers dat ze zich niks moesten aantrekken van de druk. Ik had vertrouwen in ze!

Gespannen liepen mijn spelers het veld op. Bruggink en Samaras traptten af, de bal ging naar Aissati, deze speelde hem door naar Edu, die speelde naar Wierauch deze zette voor en Samaras scoorde! Wat een begin! Dit had ik niet verwacht! Lang konden we niet genieten van de voorsprong. Na 7 minuten scoorde Willem II uit een verdiende stafschop de gelijkmaker. Ik maande mijn spelers tot rust en zei dat ze gewoon ons eigen spel moesten blijven spelen. Het hielp niks en in de 22e minuut kwamen we 2-1 achter. Scheldens stond ik langs de lijn. Wat een fout! Hoe kon dit gebeuren na zo'n start! Mijn team begon vol overgave te aanvallen en dat betaalde zich na 32 minuten uit in een prachtig doelpunt van Arnold Bruggink. Een feilloos schot van 25 meten vol in de kruising. Juichend sprong ik uit de dug-out. Zo wil ik het zien! Nog geen 3 minuten laten was het Per Wierauch die van 20 meter ons naar een voorsp[rong schoot. Willem II was geknakt en 2 minuten later werd het 4-2 door Bruggink. In de 41e Minuut was het Limbresky met een strafschop die het duel al voor rust besliste.

Na de rust waren mijn spelers duidelijk van plan de wedstrijd rustig uit te spelen. Wat kon er echter nog gebeuren. De tweede helft was dan ook van zeer slechte kwaliteit. Willem II scoorde nog wel de 5-3 maar wij kwamen verder niet in gevaar en behaalden zo een verdiende overwinning.

Vandaag werd de loting voor de poulefase van de beker voor landskampioenen bekend. We kregen een ongelovelijke sware poule.

1. Arsenal

2. Real Madrid

3. Sparta Praag

4. Heereveen

Na de loting werd ik geinterviewd door een journalist van Studio Sport.

Journalist: Hoi, Wat is uw reactie op de loting?

Ik: Hallo. Het is een zware maar mooie loting. We kunnen nu zien waar we staan.

Journalist: Hoe schat u de kansen op de volgende ronde?

Ik: Die kansen zijn niet groot. We moeten reëel blijven. We kunnen misschien voor een stunt zorgen. Iets waar ik dit elftal wel voor mogelijk hou. Maar onze doelstelling is de 3e plek zodat we in ieder geval Europees voetbal kunnen blijven spelen.

Journalist: Dan moet u wel met Sparte Praag afrekenen. Acht u dat voor mogelijk, ik denk dat velen u als de gedoodverfde nummer laatst vand eze poule zien.

Ik: dat weet ik, maar dat betekent dat er absoluut geen druk op ons ligt. Wij kunnen vrijuit voetballen en het zo onze tegenstanders moeilijk maken.

Journalist: Oke, dankuwel voor uw tijd en succes!

Ik: Dankje

Screens op verzoek en reacties altijd welkom!!

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag moesten we tegen Vitesse. Ik had er het volle vertrouwen in.

We begonnen scherp. In het eerste kwartier meteen 3 kansen. Deze werden echter allemaal om zeep geholpen. We bleven druk zetten maar de goal bleef uit. Uit een counter scoorde Vitesse de 1-0, maar deze werd afgekeurd wegens buitenspel. Voor rust bleef het spel een beetje rond het middenveld hangen en leek dit een moeilijke klus te gaan worden.

Na rust was Vitesse alleen nog maar defensiever gaan spelen. Wij voerden de druk om maar kwamen niet door de geel-zwarte muur. Ik besloot er een extra aanvaller in te brengen. Dit was waarschijnlijk de man extra voorin die we nodig hadden. Joris van Rooijen maakte een fabuleaze invalbeurt en schoot enkele keren op het goal. Zonder succes. De wedstrijd bleek een in 0-0 te eindigen totdat Bruggink deed wat hij vorig jaar vaker gedan had. Met een aktie de wedstrijd beslissen. Hij stond buiten het strafschopsgebied toen de bal, na een corner, werd uitverdedigd. Uit de lucht kwam hij recht op Bruggink af, deze bedacht zich geen moment en nam de bal vol op de slof. De bal verdween onderkant lat in het doel. In de 89e minuut hadden wij dan toch het doelpunt waar we recht op hadden. De laatste 3 minuten speelden we professioneel uit en zo bleven we zonder puntverlies.

REACTIES GRAAG!!!

Geplaatst

Hoe doen henrico en jeroen drost het ? die jeroen was bij mij altijd zo masterlijk goed :) heerlijk :)

Geplaatst
  • Auteur

heb alleen henrico nog, jeroen was al weg toen ik er kwam. Is wel goed, maar kruiswijk is verreweg mijn beste verdediger. Wat vindt je er verder van?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]