Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leg hier je problemen voor over mp3spelers, computers enz.

Oke ik heb al een probleempje:

mijn broertje heeft een mp3speler gekocht: PRO 2 WMA MP3 Digital Music Player. In de handleiding staat dat als je er liedjes op wilt zetten je ze moet kopiëren en dan plakken in de 'removable disk'. Hoe maak ik zo'n removable disk aan?

• Antwoorden 224
  • Weergaven 310
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Leg hier je problemen voor over mp3spelers, computers enz.

Oke ik heb al een probleempje:

mijn broertje heeft een mp3speler gekocht: PRO 2 WMA MP3 Digital Music Player. In de handleiding staat dat als je er liedjes op wilt zetten je ze moet kopiëren en dan plakken in de 'removable disk'. Hoe maak ik zo'n removable disk aan?

Geplaatst

Problemen met je PC topic

Die komt er vanzelf te staan :cab:

Een USB-apparaat herkent Windows vanzelf als een "Removable Disk"

Gewoon kopieren naar dat apparaat dus :)

Geplaatst
  • Auteur

HOE? :cab: waar moet ik het in kopiëren, waar staat dat?

Geplaatst
  • Auteur

die staat er dus niet ;) er staat wel een E: schijf maar das mijn brander.

Geplaatst

Kijk je sluit eerste je usb kabel aan op je compu. Daarna komt er bij mij in ieder geval een soort autorun die vraagt of ik de map wil openen of afspelen enz... Als je op openen drukt kun je de inhoud van de map zien en daar de nr's naar kopieren. Anders moet je naar deze compu en dan MOET het er staan, anders kan het niet :roll:

Geplaatst

wat voor windows heb je? onder 98 ofzo, wil hij ook nog wel eens niet gevonden worden.

Geplaatst
  • Auteur

windows XP.. Ik stop dat USB kabeltje in de PC, dan komt er onderin zo'n wolkje dat ie nieuwe hardware heeft gevonden. Ga ik naar Deze Computer en dan staat er geen nieuwe removable disk.

EDIT:

Ik haalde net het usb kabeltje uit mn PC , en dan komt opeens wel een nieuwe schijf ( F: ) Stop ik dat kabeltje er weer in, verdwijnt ie weer. Zo kan ik er toch geen liedjes op zetten? :cab:

Geplaatst
  • Auteur

jawel, maar dat is alleen voor drivers, gino zei dat ik die niet moest installen.

edit: verwisselbare schijf F: is alweer verdwenen btw :cab:

jezus wat een K*t ding :@

Geplaatst

probeer die drivers eens te installeren aangezien het zonder het te installeren niet werkt

Geplaatst
  • Auteur

had ik ook al geprobeert, maar laat maar, bedankt voor de hulp. Ik laat wel iemand anders het uitvogelen.

Geplaatst

bij mijn memory stick duurt het altijd even voordat de schijf er ook staat, er komen altijd wel 3 of 4 wolkjes :S

Geplaatst

bij mijn memory stick duurt het altijd even voordat de schijf er ook staat, er komen altijd wel 3 of 4 wolkjes :S

Dat hoort ook zo, hij moet namelijk verschillende dingen vinden. Geduld is vaak het sleutelwoord Erik ;)

Geplaatst

Erik als hij het echt niet doet mag je hem naar mij sturen. Mij lukt het altijd wel. :D

Geplaatst
  • Auteur

:cab: ik zal het voorstellen aan mn broertje, daniel. :P

Ik zal t nog ff keer proberen dan met veel geduld. Dus gewoon nu dat ding erin proppen en dan wachten?

Geplaatst

ja, hij doet het namelijk pas na 10-30 seconden :)

Geplaatst

Welliswaar een dikke kick, maar aangezien dr een topic voor bestaat zie ik geen reden een nieuwe te openen :)

Welnu, mn pa heeft shit op zn pc :{ Ik weet niet helemaal wat het is, ik heb eer daarstrax even naar gekeken, wat dingen bij MSConfig uitgezet, wat spy-ware progjes gedraaid, wat virusscanners gedraaid en zn software map nagekeken in configuratiescherm. Maar nogaltijd is de troep niet weg. Hier een screentje:

http://members.lycos.nl/jschetters/Other/troep.JPG

Mjah het begint meestal als je internet openklikt, en vervolgens gaat het gewoon in zn geheel niet meer weg. Dus ook wanneer je een ander programma opent blijf je deze balk zien :{ Echt wazig, maar goed ik kom er voorlopig nog niet uit...Iemand een idee??

Geplaatst

Moet je is bij je internet explorer map kijken of daar rare bestanden tussenstaan. Als je er 1 vind zeg het maar op msn. Dan weet ik miss of het kwaad kan die te verwijderen. Bij mij stond er een bestandje met een heel vage naam toen ik die verwijderde was het weg. :cab:

Geplaatst

Ik heb het progje HijackThis gedraaid en dit heeft gewerkt :) Vooralsnog geen problemen, en geen shit meer :)

Geplaatst

Pass mij dat programma ook even, ik heb diezelde balk, alleen kan ik hem altijd wel wegklikken, alleen als ik weer internet opstart komt hij weer. Pass ff joh.

Geplaatst

Ik had die balk, ben toen maar firefox gaan gebruiken :D

Geplaatst

Ik had het met IE ook.

Met MF niet meer :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]