Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Problemen met je PC topic

Ik heb een probleempje met het herinstalleren van Norton Antivirus, ik heb het er eerst helemaal afgegooid omdat het steeds vastliep, maar als ik het dan opnieuw wil installeren dan zegt ie dat ik mn pc opnieuw moet opstarten om het uninstalleren te voltooien, maar als ik dan opnieuw opgestart heb doet ie het nog steeds :nuts:

daarna heb ik handmatig alle registry-keys van norton en symantec weggegooid maar nog steeds geeft ie die melding.

iemand enig idee? :cab:

• Antwoorden 224
  • Weergaven 309
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik heb een probleem.. ik heb een mp3 bestand als een lange live set.. nu zoek ik iets waarmee ik dit bestand in stukken kan knippen.. zodat ik het per DJ een bestand heb..

Geplaatst

google op mp3 splitter en joiner... nadeel is dat je je altijd moet registreren, of je hebt maar 20 acites te doen.

Geplaatst

Zoek de .cue file ;)

Mjah, puinhoop alom op die pc. Nu heb ik het redelijk op orde :) Firefox, HitmanPro, CWS, HijackThis doen wonderen :) Nu was ik nog wat bezig met opschonen e.d. Ik kan nu Call of Duty (van mn broertje toen hij nog geen eigen pc had) niet un-installeren omdat hij een Install.log file mist. Speelt iemand CoD? En zo ja zou je me deze even willen mailen oid :) Alvast bedankt.

Geplaatst

Nero Wave Editor, voor het probleem van Berinho. Is nog vrij simpel ook ;)

Geplaatst

ik heb met mijn internet denk ik een of ander virus binnengehaald. De startpagina van het internet is nu een of andere sexsite. Alleen het probleem is ik kan ik het menu de startpagina niet meer veranderen wat anders dus wel gewoon kon. Ik heb het ook al geprobeerd met virusscanners enz, maar niets helpt. Heeft iemand misschien een idee wat het kan zijn???

Geplaatst

ga eens met adware over je pc

Geplaatst

Geen probleem maar een vraagje:

Ik heb de Muziek DVD DJ Tiësto In Concert

Is het mogelijk om deze muziek in MP3 formaat op je pc te zetten? Zo ja, hoe dan?

Geplaatst

Ik gebruik altijd music cleaning lab deluxe van magix om van cd's mp3 te maken... of dat met dvd ook werkt weet ik niet... je ken et proberen

Geplaatst

Ik heb het programma Audiograbber waarmee ik CD's omzet in MP3, maar een DVD naar MP3 lukt helaas niet :cry:

Geplaatst

Ik heb even een vraagje:

Weet iemand nog goede sites voor CD Covers? Graag eentje die regelmatig geupdate wordt zodat ik ook de nieuwe CD's kan vinden.

Van http://covertarget.com haalde ik altijd veel covers, maar de nieuwste CD's zijn daar niet te vinden. :(

Geplaatst

Wat is het verschil tussen het DVD-station en het CD-rom-station?

Mijn Cd-rom is verneukt en gaat altijd terug open :moop:

Geplaatst

Het is mogelijk muziek kleiner te maken niet?

Met wat.. En vooral Hoe? :cab:

Geplaatst

Wat vor bestanden heb je?

.mp3, .ogg, .wav of wat? :cab:

Geplaatst

Ik heb een probleem met de snelheid van mijn computer. Ik heb laatst een melding gekregen van een Parasiet in mijn computer. Sindsdien is hij alleen maar trager geworden, en krijg ik veel meldingen van spam. Ik heb Norton 2005 al geinstalleerd, en geupdate, en daarna ook nog de virusscan uitgevoerd. Maar dit blijkt ook niet te werken...Misschien dat iemand hier nog een idee heeft voor mij computer, buiten formateren???

Geplaatst

Late reactie :cab: :lol:

Het is MP3.. Het is het concert van Tiesto in Disney.. Deze wil ik graag voor iemand op cd zetten, maar dat past helaas niet :)

Geplaatst

Ik heb een probleem met de snelheid van mijn computer. Ik heb laatst een melding gekregen van een Parasiet in mijn computer. Sindsdien is hij alleen maar trager geworden, en krijg ik veel meldingen van spam. Ik heb Norton 2005 al geinstalleerd, en geupdate, en daarna ook nog de virusscan uitgevoerd. Maar dit blijkt ook niet te werken...Misschien dat iemand hier nog een idee heeft voor mij computer, buiten formateren???

http://www.hitmanpro.nl , downloaden en draaien....regelmatig herhalen. Het verwijdert spyware van je computer, norton doet alleen virussen

of microsoft antispyware installeren en draaien

deze twee kwamen er het beste uit bij de consumentenbond

Geplaatst

Hitmanpro is inderdaad super, gebruik ik reeds vanaf het begin :)

Het beste is wel om het programma te draaien in Veilige Modus. Dan zijn er namelijk zo weinig mogelijk processen uitgeschakeld, zodat er zoveel mogelijk gevonden en verwijderd kan worden.

Geplaatst

Late reactie :cab: :lol:

Het is MP3.. Het is het concert van Tiesto in Disney.. Deze wil ik graag voor iemand op cd zetten, maar dat past helaas niet :)

Download magix cleaning lab deluxe ff.... kun je alles met muziek doen... van cd naar mp3 of gewoon je muziek in stukken knippen.

je ken em denk wel vinden op http://www.torrentspy.com

Geplaatst

En PLEUR norton 2005 van je Pc.

Maakt het alleen maar slechter.

Neem AVG of Avast ofzo..

Geplaatst

norton internet security is wel geod.... antivirus en systemworks zijn echt klote

Geplaatst

Ik heb problemen met het verzenden van bestanden via MSN. Bij 99% gaat het verschrikkelijk sloom. Ik heb 1 iemand in mijn MSN lijst staan waarbij het razendsnel gaat, maar bij de rest niet :no:

Hij heeft wel precies dezelfde internetprovider en snelheid dan ik.

Ik dacht eigenlijk dat het met mijn firewall te maken had, maar bij 1 iemand gaat het dus wel snel, dus daar ligt het dan niet aan denk ik.

Iemand die de oplossing weet?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]