Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Problemen met je PC topic

Ik heb dus een brandertje gekocht. Nu heb ik een film in .avi formaat, maar om die film op de je DVD-speler af te spelen moet het DVD-formaat worden. Iemand enig idee hoe ik dat (inclusief ondertiteling) krijg? :)

• Antwoorden 224
  • Weergaven 311
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dan moet je een (S)VCD aanmaken, daar heb je drie cd's voor nodig, of een DVD, daar heb je een dvd brander voor nodig.

Geplaatst

Ik heb een DVD en een DVD brander.. ;) Hoe doe ik dat dan precies? :)

Geplaatst

Firefox vraagje =>

FF heeft bij mij (uit zichzelf :? ) een nieuw profiel aangemaakt, waardoor ik als het ware opnieuw moet beginnen (dus al m'n Favorieten/Bladwijzers) die ik had, staan er niet meer :moop:

Hoe keer ik nu terug naar dat oude profiel ? (en desnoods, in welke map staan die Favorieten van Firefox) ?

Geplaatst

Eigenlijk zou ik er zelf verstand van moeten hebben :cab:, maar ik heb hier een xd-geheugenkaartje liggen waar allemaal vakantiefoto's van mijn broer op staan. Nu doet dat kaartje t alleen niet echt heel goed meer.....weet iemand een mogelijkheid om de foto's er nog af te krijgen?

Geplaatst

Firefox vraagje =>

FF heeft bij mij (uit zichzelf :? ) een nieuw profiel aangemaakt, waardoor ik als het ware opnieuw moet beginnen (dus al m'n Favorieten/Bladwijzers) die ik had, staan er niet meer :moop:

Hoe keer ik nu terug naar dat oude profiel ? (en desnoods, in welke map staan die Favorieten van Firefox) ?

Had ik ook een keer, ben toen gewoon met een nieuw profiel begonnen. Ik weet dus ook niet hoe je terug moet.

Geplaatst

Van die foto's zouik niet weten, behalve dan blijven proberen.

Had ik ook een keer, ben toen gewoon met een nieuw profiel begonnen. Ik weet dus ook niet hoe je terug moet.

Ik al 2 keer :moop: :moop:

Geplaatst

Ik 1x, de 2e keer kon ik mn oude favorieten terugkiezen :cab:

Geplaatst

Ik al 10 talle keren. Voorheen maakte ik een nieuw profiel aan, en dumpte ik alles van mijn laatste profiel in het nieuwe profiel. Maar de laatste keer gebeurde het net voordat ik ging pitten, en toen had ik daar allemaal geen zin in, dus ik besloot de pc af te sluiten en de dag erop wel verder te kijken. Toen was er ineens niets meer aan de hand :cab:

Geplaatst

Geen problemen, ook geen PC :cab: Maar ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten. :P

Ik ga nieuw mobiel met abbo nemen, maar ik wil wat tips van jullie? :)

Ik zat zelf te denken en aan de Sony Ericsson K750i en de Samsung E720..

Geplaatst

SE 750i...absoluut! Masterlijk telefoontje _O_

Geplaatst

Hier ook een probleem, mijn cd-rom driver leest geen cd's meer. :moop:

Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?

Geplaatst

Nieuwe kopen? :cab:

Geplaatst

Ik al 10 talle keren. Voorheen maakte ik een nieuw profiel aan, en dumpte ik alles van mijn laatste profiel in het nieuwe profiel.

En waar stonden al die dingen uit je oude profiel ? (je favorieten enzo?)

Geplaatst

Nieuwe PC ja, was toch al aan een nieuwe toe. :cab:

Dan maar zolang Fm 2005 in me brander stoppen, dan doet die het namelijk wel. :cab:

Geplaatst

Ik al 10 talle keren. Voorheen maakte ik een nieuw profiel aan, en dumpte ik alles van mijn laatste profiel in het nieuwe profiel.

En waar stonden al die dingen uit je oude profiel ? (je favorieten enzo?)

Ergens bij application data, en dan mozilla ofso..

Geplaatst

Nieuwe PC ja, was toch al aan een nieuwe toe. :cab:

Dan maar zolang Fm 2005 in me brander stoppen, dan doet die het namelijk wel. :cab:

Drivers opnieuw installeren.

Geplaatst

PC probleem

Ik heb een probleempje met mijn PC

Als ik bezig ben met iets op mijn computer loopt hij af en toe vast weet iemand mischien hoe ik dit kan verhelpen??De com is nieuw dus ik ga ervan uit dat het niet in de hardware zit , ook al is dat de meest logische verklaring....

alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst

Gebeurt het met specifieke programma's? Wat zijn de spec's van je pc?

Geplaatst

Ik al 10 talle keren. Voorheen maakte ik een nieuw profiel aan, en dumpte ik alles van mijn laatste profiel in het nieuwe profiel. Maar de laatste keer gebeurde het net voordat ik ging pitten, en toen had ik daar allemaal geen zin in, dus ik besloot de pc af te sluiten en de dag erop wel verder te kijken. Toen was er ineens niets meer aan de hand :cab:

Ik weet hier trouwens het antwoord op :naughty:

Je moet Firefox sluiten, en dan met Ctrl Alt Del even firefox.exe sluiten en dan weer gewoon Firefox starten. Et voila, alles is normaal en niks aan de hand. Dit had volgens mij met Spyware te maken. Als Spyware probeert binnen te komen vraagt Firefox automatisch om een nieuw profiel te maken ofzo

Geplaatst

PC probleem

Ik heb een probleempje met mijn PC

Als ik bezig ben met iets op mijn computer loopt hij af en toe vast weet iemand mischien hoe ik dit kan verhelpen??De com is nieuw dus ik ga ervan uit dat het niet in de hardware zit , ook al is dat de meest logische verklaring....

alvast bedankt voor de hulp

Heb je toevallig nieuw geheugen toegevoegd? Dat had ik namelijk. Als je twee setjes hebt van verschillende merken, kan hij soms vastlopen

Geplaatst

neej ik heb me PC besteld(geen Dell of wat dan ook) en nix eraan toegevoegd behalve een antenne voor draadloos internet(wat het trouwens ook niet doet :??: )

Geplaatst

Misschien is er wel wat los gaan zitten in je kast. Wordt de antenne helemaal niet herkend of werkt ie gewoon niet?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]