Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Problemen met je PC topic

hij wordt herkent en hij heeft zelfs goed bereik maar tog doet internet het ook niet :??:

• Antwoorden 224
  • Weergaven 311
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Het zal wel aan je beveiliging leggen, was bij mij ook het geval, je firewall kan je gewoon aanlaten, maar verder geen beveiliging op je router zetten, nergens voor nodig.

Geplaatst

Ik moet elke keer onze router resetten, wie weet wat je daar aan kunt doen?

Geplaatst

Ik heb met mijn mobiele telefoon (SE 750) wat filmpjes gemaakt, maar nu ik ze op de computer heb gezet en af wil spelen zie ik ze zeg maar 45 graden gedraaid..

Iemand enig idee hoe ik ze 45 graden kan draaien, zodat ik niet de hele tijd met me hoofd hoef te buigen?

Geplaatst

Misschien je telefoon 45 graden gedraaid houden volgende keer.

Geplaatst

Joh toch wel, maar daar heb ik nu niets aan.

Geplaatst

Met photoshop kan dat ongetwijfeld

Geplaatst

Foto's wel, filmpjes niet (dacht ik, toch maar even proberen:P)

Geplaatst

Kan vast wel met Windows Movie Maker of hoe dat progje ook heet.

Geplaatst

Ohw sorry :oops: Ik dacht dat het om foto's ging let maar niet op mij :whistle:

Geplaatst

Leest hij de verborgen bestanden ook?

Geplaatst

Jazeker.

Op C:\ staat het aangevinkt en op D:\ Bevinden zich geen verborgen mappen. Ook worden alle verborgen mappen sowieso weergegeven..

Geplaatst

EDIT: Never mind zat verkeerd. Als je de pc al een tijd hebt kan het komen door schijf fragmentatie. Je kan is proberen defragmentatie te doen alleen dat kost wel veel tijd.

Geplaatst

Moet je effe op internet zoeken naar tutorials want je moet aardig wat instellen. :cab:

Jij bent hier de wizz-kid. Waar in de hell moet ik naar zoeken :cab: Tutorials van CM 01-02? :cab: Tutorials over het maken van een site? :cab: En wat moet ik instellen :??:

Leg eens uit aub ;c

Geplaatst

EDIT: Never mind zat verkeerd. Als je de pc al een tijd hebt kan het komen door schijf fragmentatie. Je kan is proberen defragmentatie te doen alleen dat kost wel veel tijd.

Paar weken terug nog gedaan, dus dat kan het niet zijn denk ik..

Geplaatst

Momenteel zit ik uit noodzaak op een draadloze internetverbinding met mijn laptop. Van het ene op andere moment werd mij ingebouwde ethernet modem niet meer gevonden en kon ik daarmee geen verbinding met internet meer maken :??: Als ik hem opnieuw wil installeren, het stuurprogramma bij wil werken, of wat dan ook, is er geen enkele vooruitgang. Echt uber vaag waarom van het een op andere moment dat ding ineens niet meer werkt :??: Iemand enig idee?

Geplaatst

Njaaa :??: :??: :??: :??: :??: Gisteren 1,5 uur aan bezig geweest tot om en nabij kwart over 4 vanacht.. En nu doet hij het ineens weer :cab:

Geplaatst

Re: Problemen met je PC topic

Geen echt probleem met mijn PC, maar wel met mijn mail.

Ik heb vandaag al ruim 30 domme mailtjes ontvangen. Ben ik de enige die al die zooi binnenkrijg?

Geplaatst

Nee, ik heb nu 98 ongelezen e-mails in mijn inbox staan. Zeker 99% spam, ik word er ziek van... :(

Geplaatst

Heb ik ook wel last van, weet niet wat voor mailbox je gebruikt, maar anders moet je een spamfilter nemen.

Geplaatst

Wat voor mail,hotmail?

edit

Ik heb ook een probleempje. Als ik mijn boxen aan heb. Dan hoor ik muziek. Dan denk je: Daar zijn boxen toch o.a. voor? Nou,het probleem is dat ik niks afspeel met mijn pc. Dus ik hoor gewoon een radio zender(Hotradio). Het is niet super hard,maar best goed te horen. Het lijkt er dus op dat me boxen als een soort radio werken ofzo. Heeeel raar. Iemand een idee hoe dit allemaal kan?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]