Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Problemen met je PC topic

Dat weet ik ook niet hoe dat kan, ik heb wel last van dat mijn boxen steeds harder en zachter gaan zonder dat ik er aan zit :S....

• Antwoorden 224
  • Weergaven 314
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dat ligt aan hoe hard het nummer is opgenomen ;)

Geplaatst

Nee hoor dan staan je boxen gewoon te zacht, zet je boxen harder en het geluid van je pc zachter, dan gaat het wel weg, is op mijn boxen ook precies zon storing.

Geplaatst

@ Chiel: Het gebeurt gewoon constant en niet na of voor een nummer ;) dan had ik het ook wel gesnapt...

@ Pieter: Ik neem aan dat dit over mijn probleem gaat...ik zal het eens proberen :)

Geplaatst

Mijn computer word een beetje traag als ik fm2006 speel, nu hoorde ik dat als je het geheugen uitbreid dat ie sneller loopt is dat daadwerkelijk zo, anders moet ik dat serieus gaan overwegen????

Geplaatst

Jah daar ben ik ook wel benieuwd naar dan ga ik dat ook maar eens overwegen

Geplaatst

Hoeveel geheugen heb je nu dan?

Geplaatst

Het scheelt wel degelijk. Ik heb er geen verstand van verder, maar mn vorige computer had 256 MB intern geheugen, mn huidige 1024 MB. En dat ding dat ik nu heb ik echt een beest, FM raast als nooit tevoren :thumb:

Geplaatst

Hoeveel geheugen heb je nu dan?

Ik 256mb als je het aan mij vroeg tenminste :)

Geplaatst

Das wel aan de lage kant jah ;)

Geplaatst

Ik wil verdulleme een nieuwe pc, sloom schijtding :X

Geplaatst

Dat weet ik ook niet hoe dat kan, ik heb wel last van dat mijn boxen steeds harder en zachter gaan zonder dat ik er aan zit :S....

Dat heb ik ook :cab:

Geplaatst

Ik gooi net de prullenbak leeg, er stond flink wat muziek in. Na het leegmaken gaf de pc echter nog steeds aan dat er iets instaat. Ik zie niks als ik in de prullenbak kijk, maar als ik hem leeg wil maken krijg ik dit:

windowsweg8pb.jpg

Het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak, bij opnieuw opstarten is de prullenbak weer leeg. Overigens, als ik JA kies bij verwijderen krijg ik een melding dat windows niet verwijderd kon worden.

Iemand enig idee hoe dit komt enzo?

Geplaatst

Denk dat het een Bestand is wat beveiligd is om niet te kunnen worden verwijdert(dus te belangrijkbestand)Misschien dat als hij het bestand weg had gegooid Windows niet meer kon opstarten

Geplaatst

Ja maar het bestand wordt soms automatisch naar de prullenbak verplaatst, zonder dat ik het kopieerproces kan zien. Bovendien kan ik het bestand zelf niet terugvinden in de prullenbak. Vaag.

Geplaatst

Oftewel, virus

Geplaatst

Trojan Horse waarschijnlijk, een virus breid zich uit.

Geplaatst

Ja, virus, worm, bleh, verzamelnaam is computerongedierte :cab:

Geplaatst

Heb een probleem met m'n CD-ROM drive.. CD afspelen waar bvb videofiles opstaan (films e.d.) speelt ie normaal af, maar audio-CD's of games laad ie gewoon niet :?

Geplaatst

Eeeen goeden middag,

Ik heb sinds gister een probleempje met Microsoft WORD. Als ik een nieuw leeg document open dan begint mijn regel helemaal bovenaan. Terwijl dit normaal altijd wat verder naar beneden begint. Zie:

fout17xx.gif

Tevens doet WORD iets vaags als ik een nieuwe pagina erbij maak. Met behulp van CTRL + ENTER. Dan krijg je normaal een normale grote nieuwe pagina erbij. Maar nu krijg je een kleine erbij. Het ziet er zo uit:

fout24dv.gif

Iemand enig idee welke instelling zowaar verkeerd staat. of wat er aan de hand is?

Geplaatst

De topmarge staat verkeerd, in die schuifbalk links met al die nummertjes erop kan je hem veranderen

Geplaatst

Als ik daar op klik dan krijg ik de instellingen te zien:

fout34lc.gif

Ziet er allemaal goed uit. Maar toch begint hij helemaal bovenaan.

Geplaatst

En als je dat dunne blauwe streepje daarop klikt en dan je muisknop ingedrukt houd en naar beneden sleept veranderd het dan?

Geplaatst

fout49lh.gif

Je bedoeld dat streepje waar in het plaatje een pijl bij staat? Daar is niks mee te doen. Als ik de muisknop ingedrukt houdt dan gebeurd er helemaal niks. Bedankt voor je hulp tot dusver ;) Weet jij of iemand anders een andere oplossing?

Geplaatst

Dat is wel raar bij mij kan ik hem wel slepen :O]: nu kan ik je niet meer helpen ik ben uit de ideeen :(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]