Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel nu met een zelfgemaakte club, die Omniworld vervangt in de GGD. Het gaat alleen hartstikke slecht, na 27 wedstrijden sta ik laatste, met 17 punten. Met de kwaliteiten die mijn selectie heeft zou ik ergens in de middenmoot kunnen eindigen, maar mijn tactiek blijkt niet te werken. Op dit moment gebruik ik de Canvey Island 3-3-2-2. Weet iemand misschien een goede tactiek voor dit team?

BVD

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel nu met een zelfgemaakte club, die Omniworld vervangt in de GGD. Het gaat alleen hartstikke slecht, na 27 wedstrijden sta ik laatste, met 17 punten. Met de kwaliteiten die mijn selectie heeft zou ik ergens in de middenmoot kunnen eindigen, maar mijn tactiek blijkt niet te werken. Op dit moment gebruik ik de Canvey Island 3-3-2-2. Weet iemand misschien een goede tactiek voor dit team?

BVD

Geplaatst

Re: Tactiek GGD Club

Met die Meestertactiek van Lars werd ik eerste met Cambuur in de GGD

Geplaatst

Ik heb hem toen van Lars via msn gekregen. maar er staat geen vesie bij. Dus ik denk versie 1 :)

Geplaatst

Ik werd kampioen met MVV met een eigen gemaakte tactiek. PM me maar als je hem wilt gebruiken..

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit inmiddels in januari 2012 en ben al drie keer kampioen geworden, 3x bekerwinst en 3x JC Schaal :)

Ik heb mijn tweede seizoen met Lars' Meestertactiek gespeeld, wat aankopen gedaan en werd kampioen. Daarna heb ik twee jaar lang MVF's 3-5-2 gebruikt en sinds anderhalf jaar speel ik met Franky's Supreme Tactic :)

Geplaatst

dank jullie wel, ik wist dat het een goede tactiek was, maar jullie bevestigen het voor me :)

Geplaatst
  • Auteur

Erg goed, die vleugelverdedigers werken echt geweldig in die tactiek :thumb:

Ook het middenveld stond aardig, maar ik vond het persoonlijk niet altijd even stabiel genoeg, kan natuurlijk ook aan mijn spelers hebben gelegen. Ben er wel twee keer kampioen mee geworden, Europees ben ik niet verder gekomen dan de Halve Finale Uefa Cup (uitgeschakeld door Ajax, die wonnen ook) en de 1e ronde (RU) van de CL (verloren van Liverpool). Nu dus Franky's Supreme Tactic, dat is iig een echte aanrader voor een wat beter team :)

Geplaatst

Kan iemand mij een goeie link geven voor taktiek van Lars Meestertaktiek?

Want die van manutd.nl doet he niet?

Geplaatst

ik kan hem wel naar je sturen, stuur maar een pm naar me met je e-mail adress.

Geplaatst

Kan iemand voor mij MVF532 opnieuw uploaden bij een andere site want dat rapidshare word geblokt bij mij of zouden jullie anders mij de team en spelersinstructies willen sturen..

Geplaatst

Kan iemand voor mij MVF532 opnieuw uploaden bij een andere site want dat rapidshare word geblokt bij mij of zouden jullie anders mij de team en spelersinstructies willen sturen..

Klik. ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]