Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili.

Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :)

• Antwoorden 368
  • Weergaven 17,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili.

Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :)

Geplaatst
  • Auteur

Ja heb het gehoord. 3 kanshebbers ook volgens mij. ;e

Gister niet gekeken omdat ik dacht dat het vandaag pas begon. :S

Wel jammer van die uitvallers, nu zullen die Russen zeker winnen.

Geplaatst

Idd, Gerard de Rooy, Wuf van Ginkel en Hans Bekx eruit, die van Ginkel vloog op zijn zij op een stuk verbindingsweg ;e

Geplaatst

Gerard de Rooy had last van een rugblessure, van Ginkel vloog inderdaad op z'n zij en Bekx weet ik niet. Waren wel kanshebbers ja. Russen gaan nu denk wel winnen ja bij de trucks.

Geplaatst

Ja, hij is zowat de enige die hoog presteert met een hummer.(d)

De Portugees Ruben Faria (KTM), die zondag bij de motoren de eerste etappe van de Dakar 2011 won, heeft een minuut straftijd gekregen voor te hoge snelheid, waardoor hij zijn ritzege naar zijn Franse teamgenoot Cyril Despres ziet gaan. In de korte klassementsproef, over 192 km, was hij respectievelijk 29 seconden en 1:15 sneller dan drievoudig winnaar Despres (2005, 2007, 2010) en een andere favoriet, de Spanjaard Marc Coma (KTM).

:-D

Geplaatst
  • Auteur

Die Faria is elk jaar zo ongeveer de snelste op de 1e proef. Maar daarna hoor je niks meer van hem.

Geplaatst

Verhoeven reed inderdaad een paar jaar geleden ook voor het team van Despres. Maar bedoelde dat je van Faria niet hoeft te verwachten dat ie hem wint, zolang Despres meedoet. Top 10 haalt ie wel.

Geplaatst
  • Auteur

Ik bedoel meer dat die vent altijd de 1e etappe goed is, 2e msichien nog maar daarna valt hij ver weg. Ik heb hem vorig jaar daarna ook amper meer gezien.

Geplaatst
  • Auteur
Misschien heeft Faria wel met opzet te hard gereden, omdat 'ie hoorde dat 'ie eerder was dan Depres?:m:

Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma.

Geplaatst
  • Auteur
Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c

Mijn persoonlijk favo _O_

Doet nog mee ja, maar net als vorig jaar de 1e etappe ergens rond plek 30. Maar die vent komt altijd later pas echt op gang.

Mijn favo vanwege z'n groene motor en kleding. ;c

Geplaatst
Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma.

Was beetje als grapje bedoelt.;c

Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c

Die doet nog mee ja.:)