Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 440
  • Weergaven 15,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik denk niet dat het het echte moordwapen is maar zon andere kandelaar die er stond..

Geplaatst

Wat is het spannend zeg. Ik denk dat Sil hem niet heeft vermoord maar Ludo. Sil heeft hem geslagen, maar Rutger was niet dood.. Zoiets denk ik. Maar alsnog word Sil opgepakt.

Geplaatst

Spanning stijgt hoor.

Geplaatst

Maar ja, laatst was op rtl4 dat de moord pas vrijdag werd opgelost hoor.. ik weet het niet.

Geplaatst

Na, het is nu al bekend toch (in de serie dan).. misschien komt er morgen een totaal andere wending..

Geplaatst

Gister in RTL -boulevard is er gezegd dat he deze week bekend werd...misschien ben je in de war...of ik;)

Gaat Maxime vreemd?

Geplaatst
Gister in RTL -boulevard is er gezegd dat he deze week bekend werd...misschien ben je in de war...of ik;)

Gaat Maxime vreemd?

Ze heeft nog niet eens een vriend:cab:

Geplaatst

Dat is toch niet echt haar vriend.

Geplaatst
Lorena en Wiet:< Ja ik kijk het regelmatig en gisteren in de chat hebben we er ook even over zitten praten. Edwin is wel echt dom dat hij zich gisteren bedacht. Wie wil nou niet met Wiet naar bed? Mja hij zal binnenkort wel toegeven dat hij homo is. Verder hoop ik dat Lorena snel terug komt en Sil snel opgesloten wordt.

Nou, niet echt dus. Lorena vind ik wel aardig om te zien, maar zij doet altijd zo gigantisch dom dat ik een enorme afknapper heb gekregen op haar. Wiet vind ik al helemaal een raar figuur. Valt me trouwens wel op dat er nog aardig wat kerels/mannen/jongens hier naar kijken. Ik dacht altijd dat ik een van de weinige was die er zo nu en dan nog wel eens naar keek. Eerst was het altijd om 8 uur voor de tv zitten om GTST te kijken, maar nu vind ik het wat minder. Volg het ook niet echt meer. De laatste keren dat ik keek ging er elke keer iemand dood of werd er iemand naar de grond geschoten (Ludo schoot Maxime neer, en Rutger lag dood op de grond).

Geplaatst

Volg het nog altijd. Vroeger kijk ik altijd met me ma ernaar, toen ik een jaar of 8 was. Sindsdien het gewoon blijven wezen kijken.

Geplaatst
Nou, niet echt dus. Lorena vind ik wel aardig om te zien, maar zij doet altijd zo gigantisch dom dat ik een enorme afknapper heb gekregen op haar. Wiet vind ik al helemaal een raar figuur. Valt me trouwens wel op dat er nog aardig wat kerels/mannen/jongens hier naar kijken. Ik dacht altijd dat ik een van de weinige was die er zo nu en dan nog wel eens naar keek. Eerst was het altijd om 8 uur voor de tv zitten om GTST te kijken, maar nu vind ik het wat minder. Volg het ook niet echt meer. De laatste keren dat ik keek ging er elke keer iemand dood of werd er iemand naar de grond geschoten (Ludo schoot Maxime neer, en Rutger lag dood op de grond).

Er zijn ook jaren geweest dat ik er gewoon geen klap meer aan vond. Afgelopen 2 jaar bijvoorbeeld. Nu met die Rutger hebben ze het weer een beetje terug weten te krijgen op het hoogste niveau. Maar het moet ook geen CSI worden met die Jack :cab::cab:

Geplaatst

Nee inderdaad. Ik las laatst ergens in een tijdschrift dat het de bedoeling is dat GTST weer een serie gaat worden dat realistisch is, waar kijkers momenten moeten kunnen herkennen. Om te vervolgens te zien dat Ludo zijn eigen zus naar de grond poft. Yeah right, ik zie het zo gebeuren. Maar het is wel leuk om te kijken, omdat 1) het zo voorspelbaar is en 2) sommige kunnen zo gigantisch slecht acteren. Neem Lorena/Gigi, wat een drama is dat zeg. En hoe heet die dochter van Rik? Wat een ontiegelijk irritant mens is dat zeg.

Geplaatst
  • Auteur

Ik kijk echt amper tv series dus ik let niet op dat acteren, ben niet beter gewend :mrgy: Dus ik erger me gelukkig nergens aan :)

Geplaatst

Ricky is die dochter quinneke(geen idee hoe je ricky schrijft in de vrouwelijk vorm:cab:)

Geplaatst

Heb er weer zin in dadelijk, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Geplaatst

Heerlijk die ruzie van Charlie en ricky(of hoe je het typt).