Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Owja, ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een thuisbioscoop heb en twee Aston Martins. :cab:

:mrgy:

Geplaatst
Owja, ik was ook nog vergeten te zeggen dat ik een thuisbioscoop heb en twee Aston Martins. :cab:

:clap: :roll:

Geplaatst

Niet eens een topic over ER en Lie to Me hier? Binnenkort maar ff één aanmaken

Geplaatst
Geen Two and a Half Men denk ik :(

Volgens Bierdopje wel. Deze week draait de carrousel weer op volle toeren. Vanavond TAAHM, House en HIMYM. Dinsdag White Collar, donderdag Bones en The Office.

Moet alleen nog ff een nieuwe harde schijf kopen. Kom een beetje ruimte tekort.

Btw, voor de volgers van Lie To Me: ben ik de enige die Lightman in seizoen 3 te irritant begint te vinden. Alsof ze een soort nieuwe House willen creëren, maar dan alleen met de vervelende eigenschappen. Eerste seizoen was hij al eigenwijs en koppig, maar vindt hem nu echt over-the-top.

Geplaatst

Hmm, de kranten hadden gemeld dat de opnames stil gelegd waren, maar ik zie op de schedule van CBS ook gewoon dat de uitzending doorgaat. Whoopie :D Morgenochtend TAAHM, HIMYM en Mike and Molly _O_ :D

Geplaatst

Waar heb je dat gelezen dan? Het is namelijk deze maand precies een jaar geleden dat Sheen in rehab ging en de opnames van vorig seizoen drie maanden opgeschort werden.

Geplaatst
Waarom heeft onze piratenbaai nog geen HIMYM :(

Ik kijk die gewoon online. (h)

Geplaatst

Deze week weer zo laat, of zoek ik na maandenlang goed gezocht te hebben nu opeens verkeerd :cab:

Geplaatst

Vette serie, jammer genoeg maar 1 seizoen en geen vervolg nog in de maak. Als je daarmee kan leven, zeker het kijken waard.

Geplaatst

Nominatie voor meest afgrijselijke serie sinds tijden: "Iedereen houdt van Jack", Nederlandse remake van Everybody Loves Raymond. Has 'FAIL' written all over it.

Geplaatst

Enige wat die serie in theorie kan redden is als ze Jeroen van Koningsbrugge zijn ding laten doen, maar sowieso is dat in mijn ogen helemaal niet iemand voor een comedy serie. Maarja, Nederlandse Comedy is sowieso not done. Buiten de gouwe ouwe natuurlijk ;)

Geplaatst
Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik.

Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych.

Psych is wel een vette serie ja. :)

Geplaatst
Deze week weer zo laat, of zoek ik na maandenlang goed gezocht te hebben nu opeens verkeerd :cab:

Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men".

Geplaatst
Vette serie, jammer genoeg maar 1 seizoen en geen vervolg nog in de maak. Als je daarmee kan leven, zeker het kijken waard.

Danku!

Geplaatst
Nee, ik merkte het deze week en vorig week ook al. Ze staan er wel, maar komen niet meteen naar voren als je alleen op naam van de serie zoekt. Je moet even weten welke aflevering moet hebben dan komen ze wel naar voren. Bv: "Two and a half men *S08E13*" in plaats van alleen "two and a half men".

Wat ik met de meeste series doe is zoeken op uploader, in het geval van TAAHM eztv. Wist alleen van HIMYM de uploader niet, maar heb hem inmiddels gevonden. Meteen even een tabblad gemaakt voor beide uploaders, wel zo makkelijk.

Geplaatst

Ik ben nu Breaking Bad seizoenen 1-3 aan het downloaden op aanraden van een vriend. Moet een goede serie zijn.