Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Volgens mij is het enige wat het met Prison Break gemeen heeft, dat het over een gevangenis gaat.

Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken.

Oh, dat is jammer. Vind gevangenisseries wel leuk, Oz ook bijvoorbeeld. Maar alsnog ben ik wel benieuwd!

Geplaatst

Op welke sites kijken jullie altijd series? Op mn vorige laptop had ik de site waar ik keek bij favorieten staan, maar nu niet meer. Dus tips graag :)

Geplaatst

Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam

Geplaatst
Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam

Hoe streamen naar je PS3?

Geplaatst

PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :)

Geplaatst
PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :)

Dank u! :)

Geplaatst

En dan gaat er een wereld voor je open, zo veel beter dan via de computer kijken :

Geplaatst

Heb pas seizoen 2 van Prison Break afgekeken (met een belachelijk slecht einde), maar ik hoor dat het niet de moeite waard is om seizoen 3 en 4 te gaan bekijken. Iemand die dat kan beamen/verwerpen?

Geplaatst

Ach zo goed als seizoen 1 zal het nooit worden, maar als je niks te doen heb is het best vermakelijk. Vooral dat seizoen in die Panamese gevangenis vond ik wel aardig.

Geplaatst

Inderdaad, seizoen 1 was het absolute hoogtepunt. Seizoen 2 en 3 gingen ook nog wel, maar seizoen vier was echt belachelijk slecht. Die zou ik niet gaan kijken.

Geplaatst

Ziggo zelf maakt inmiddels meer bekend over de samenwerking met HBO. Vanaf 9 februari wordt er uitgezonden, 6, 7 en 8 februari zijn er al voorproefjes te zien. Series als Game of Thrones en The Borgias gaan worden uitgezonden in dezelfde week als ze in Amerika zijn uitgezonden, mét ondertiteling en zónder reclames. Daarnaast gaan er ook films uitgezonden worden en komen er op HBO2 heruitzendingen van oudere series (Band of Brothers etc.). Meer op de site van Ziggo.

NRC meldt overigens dat KPN en UPC ook overwegen HBO te gaan uitzenden.

Geplaatst

Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is.

Geplaatst
Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is.

Ik zag net dat aflevering 2 ook gister is uitgezonden. Ben het zelf nu ook aan het binnenhalen, erg benieuwd.

Geplaatst

Ik ga vanavond ook een poging wagen met Alcatraz. Weet iemand wanneer Breakout Kings seizoen 2 begint?

Geplaatst

House of Lies vind ik na twee afleveringen een beetje magertjes. Volgens mij hebben ze geen idee welke kant ze opwillen. Blijft nu steken op een mix van Californication (borsten), White Collar (oplichten) en flauwe komedie. Het is ook een beetje te kort denk ik, 42 minuten had beter geweest.

Geplaatst

House of Lies gaat 'em niet worden voor mij denk ik na een aflevering, Alcatraz daarentegen _O_