Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb nu een paar afleveringen gezien, lijkt me op zich wel een aardige serie.

Geplaatst

Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent.

Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he.

Geplaatst
Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent.

Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he.

Ik denk Off Centre, eerder uitgezonden op Veronica.

Geplaatst

2 seizoenen volgens mij, en Finch is niet diegene die hosselt met een Engels accent. Die Chinees speelt trouwens ook in American Pie.

Geplaatst
Wat is Breakout Kings ook een fantastische serie. Jammer dat volgende de (2 uur durende) season final is. Wat een actie/spanning/drama. _O_

weet jij wanner het nieuwe seizoen begint

Geplaatst
2 seizoenen volgens mij, en Finch is niet diegene die hosselt met een Engels accent. Die Chinees speelt trouwens ook in American Pie.

In die desbetreffende aflevering wel dus, de Brit van de serie praat dan in die aflevering weer met een Amerikaans accent.

Geplaatst

Only Fools and Horses eerste seizoen gedownload, krijgt 9.1 op IMDb, dus eens zien hoe het is.

Geplaatst

Two and a half men, en Rules of Engagement helemaal gezien nu. Op zoek naar een nieuwe comedy

Geplaatst
  • Auteur
Parks & Rec. al gezien?

Heerlijke serie. Kijk het sinds kort ook als ik even tijd heb. Van de makers van The Office, wat goed terug te zien is in de hele stijl (Mockumentary).

Seizoen 1 is nog niet hoogstaand, maar daarna wordt het absoluut beter :) Rashida Jones is sowieso een pluspunt.

Geplaatst

Ik vind hem echt super. Lig echt elke aflevering weer dubbel om Ron, Andy en Jerry. Rashida Jones is een grote pluspunt. :D

Na elke aflevering op twitter praten met Matthew, standaard. ;c

Geplaatst
Two and a half men, en Rules of Engagement helemaal gezien nu. Op zoek naar een nieuwe comedy

Modern Family is goud. The League is wellicht het beste evra.

Geplaatst

The League idd, veel beter wordt het niet. Parks & Rec is inderdaad ook geniaal, youtube maar ff op Tom Haverford en je dag kan niet meer stuk.

Geplaatst

Eastbound & Down vind ik persoonlijk hilarisch, het derde en laatste seizoen is zojuist afgelopen dus je kunt de hele serie meteen afkijken.

Geplaatst
Modern Family is goud. The League is wellicht het beste evra.

Dat volg ik natuurlijk ook he ;c

Parks and rec. eens bekijken.

Geplaatst

Community, The Big Bang Theory, Modern Family, Happy Endings, New Girl, waarbij Community veruit het beste is wat er op dit moment op comedygebied bestaat. Althans van de series die ik heb gezien. Happy Endings ook een verrassend leuke serie trouwens, wordt door te weinig mensen bekeken en gewaardeerd hier in Nederland.

Geplaatst

Overrated als de pest dat Friends, fans van die serie denken echt dat hun het comedygenre uit gevonden hebben.

Wat Bril zegt, Happy Endings moet je meepikken Glenn, ook echt een grappige serie.

Geplaatst

Meningen verschillen Lange. Ik heb sowieso heel weinig met comedy vind comedy films ook zelden leuk (of het moet het niveau Hot Shots/Scary Movie hebben).

Maar Friends en How I Met Your Mother (eerste 4 seizoenen) zijn eigenlijk de enige comedy's die ik echt goed vind en ik zeg echt niet dat ik het comedygenre heb uitgevonden.

Ik heb Friends nu een kee rof 6, 7 gezien maar ik kan er nog altijd om lachen.

Geplaatst

Slecht is het ook zeker niet, maar zo goed als de fans van die serie doen geloven ook niet. Verder ben ik meer van het geef een nieuwe show de kans dan een oude die al gestopt is met nieuwe afleveringen. ;)