Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kijk het weleens op tv, is woensdag op Veronica. Best een toffe serie imo.

Zag dat bij Bol de dvd's nu maar een tientje waren, koopje lijkt mij.. Alleen wist niet of het wat was _O_.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Iemand bekend met de series Forbrydelsen en Romanzo Criminale? Ben opzoek naar overeenkomende series omdat ik deze beide series zeer verslavend vond.

Geplaatst

Romanzo Criminale is echt heel goed. Andere ken ik niet. Il Capo dei Capi sluit daar wel bij aan.

Geplaatst
Iemand bekend met de series Forbrydelsen en Romanzo Criminale? Ben opzoek naar overeenkomende series omdat ik deze beide series zeer verslavend vond.

Spooks, van de BBC, moet erg goed zijn en lijkt (mogelijk) wat op The Killing. Verder misschien Borgen (zondagavonden op Canvas) of The Spiral op Nederland 3.

Geplaatst

Ziet er niet verkeerd uit die Romanzo Criminale. Maar eens kijken of ik ze kan downloaden. Zie dat er ook een film van is, die eerst kijken denk?

Geplaatst

Sherlock: Toffe BBC-serie over de welbekende Sherlock Holmes, maar dan in de hedendaagse tijd. Schitterende rol van Benedict Cumberbatch en Martin Freeman als zijn side-kick is ook erg leuk. Probleem is dat het afleveringen van 90 minuten zijn die je dus niet makkelijk even tussendoor kijkt.

+1

Geplaatst

Net begonnen aan The Killing, allemachtig wat grijpt dat je aan in de eerste 2 afleveringen.

Geplaatst

Weet er iemand een serie(s) die gedeeltelijk lijkt op The Suits, en dan bedoel ik meer qua snelle, leuke en grappige dialogen.

Geplaatst

The Borgias maar weer eens opgepakt. Moet zeggen dat ik, in tegenstelling tot bij het eerste seizoen, erg onder de indruk ben van het tweede seizoen. Echt ontzettend sterk.

Geplaatst

Blue Mountain State aan het kijken. Fantastische serie zeg. :D _O_ Jammer dat er maar 3 seizoenen van zijn en in totaal maar 39 afleveringen. :(

Geplaatst
Spooks, van de BBC, moet erg goed zijn en lijkt (mogelijk) wat op The Killing. Verder misschien Borgen (zondagavonden op Canvas) of The Spiral op Nederland 3.

Thanks, zal eens kijken!

- - - Updated - - -

Net begonnen aan The Killing, allemachtig wat grijpt dat je aan in de eerste 2 afleveringen.

Engelse versie of het orgineel?

- - - Updated - - -

Ziet er niet verkeerd uit die Romanzo Criminale. Maar eens kijken of ik ze kan downloaden. Zie dat er ook een film van is, die eerst kijken denk?

Film kan je overslaan ;)

- - - Updated - - -

Romanzo Criminale is echt heel goed. Andere ken ik niet. Il Capo dei Capi sluit daar wel bij aan.

Ook bedankt! Binnenkort even kijken.

Geplaatst

Voor de mensen die de film How to train your Dragon goed vinden, er is nu ook een tv serie van. Dragons: Riders of Berk heet de serie en wordt uitgezonden in amerika op Cartoon Network. Er zijn 3 afleveringen al uitgezonden en het eerste seizoen zal 20 afleveringen hebben, 2de seizoen is ook al bevestigd. Ga denk ik zelf vanavond ff kijken of het wat is. Stemmen worden btw gedaan door dezelfde mensen als in de film.

Geplaatst

Pfff, wordt helemaal weggeblazen door Jeremy Irons. Jezus, wat speelt die man goed in (met name) de tweede seizoenshelft van het tweede seizoen van The Borgia's.

Geplaatst
Engelse versie of het orgineel?

Ik als Denemarken freak kijk natuurlijk het origineel. Forbrydelsen.

Geplaatst
Doctor Who seizoen 7 is begonnen. _O_

Eerste aflevering van het eerste seizoen gekeken, ziet er cool uit!

Geplaatst
Ik twijfel nog altijd of ik deze serie moet oppakken of niet... Ik hoor er altijd wisselende geluiden over.

Beste sci-fi serie ooit, man.

Geplaatst

Komende paar weken is weer top:

- Glee seizoen 4 begint

- Revolution begint

- New Girl seizoen 2 begint

- Merlin seizoen 5 begint

- Homeland seizoen 2 begint

- Arrow begint

- The League seizoen 4 begint

- The Walking Dead seizoen 3 begint

- Nikita seizoen 3 begint

Dat wordt dus een aardige taak om alles bij te houden. Zeker aangezien ik nu ook bij seizoen 2 Breaking bad en seizoen 5 How I Met Your Mother zit...