Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat is dus weer net een serie waar ik helemaal niet om kan lachen, net als The big bang theory. Niet mijn humor.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

The big bang theory vind ik idd ook totaal niks.

Maar According to Jim, Two and a half men en How I met your mother vind ik echt geniaal.

Geplaatst

TBBT is zoooooooooooooooooooooo anders dan HIMYM, dat is niet normaal. Verder grappig dat je Two and a Half Men wel tof vind, dat is namelijk van hetzelfde team.

Geplaatst

Ik zeg ook niet dat het dezelfde humor is, ik zeg alleen dat ik niet van die series hou. En dan kan het wel van dezelfde makers zijn, de series zijn heel verschillend. Ik zie dat de bedenkers van TBBT en Two and a half men ook de bedenkers van Dharma and greg zijn. Dat vond ik ook wel een toffe serie.

Geplaatst

Maar Two and a Half Men en TBBT zijn ook totaal verschillend.

Misschien zelfde makers, maar heel ander concept... Dharma & Greg vond ik idd ook een erg leuke serie :)

Geplaatst

Ik vind Cold Case een beetje net niet Rien, kun je beter Missing: Without a trace kijken. Alleen helaas zit daar even een stop op in NL.

Geplaatst

Tss, TBBT haters :P :cry:

Mijn doordeweekse avond over het algemeen als ik niks anders te doen heb: My wife and kis (niet heel leuk), According to Jim (wel leuk), Rules of Engagement (leuk), Two and a half man (leuk), The Big Bang Theory (leuk) :)

Geplaatst

Net de laatste aflevering van De Ronde gezien. En man, wat een gigantisch goede serie was me dat! Geniaal gemaakt!

Geplaatst

Als Secret Story een topic heeft dan mag die voor Topchef ook aangemaakt worden.

Geplaatst

Topchef is sowieso serie, maar dan beter kookprogramma's over algemeen. Want denk dat er maar een paar zijn die er naar kijken dus druk zal het niet worden:p En straks heb je; topchef, masterchef; wie is de chef; ready steady cook, etc etc.

Geplaatst

Dat wou ik ook voorstellen, maar er zijn sowieso een groot aantal topics wat niet vaak bezocht word.

Geplaatst

Oke, aan de afleveringtitels van de aankomende episodes te zien zal de finale van TBBT gaan over iets met ''roommates'' dus denk ik aan Lennard en Sheldon. Family guy gaat nog een aflevering uitzenden genaamd The Big Bang Theory, dus ook daar ben ik benieuwd naar. 25 mei is in ieder geval voor mij de laatste uitzending van dit seizoen met Modern Family.

Geplaatst

Breakout Kings is ook wel aardig. Gaat over dudes die uit de gevangenis ontsnappen en zo snel mogelijk weer worden opgepakt met de hulp van andere gevangenen. Is van de makers van Prison Break en zo heeft T-Bag ook een rol als een van de ontsnappers.

Geplaatst

Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen..

Geplaatst
Bijna klaar met TAAHM, ook bij HIMYM ben ik al een poos bij, welke serie zouden jullie me nu aarnaden? Twijfel tussen Chuck, Californication en TBBT, liefst de laatste al vraag ik me af of die niet te moeilijk is zonder subtitles. Ben namelijk niet heel best in Engels, maar kan TAAHM en HIMYM wel gewoon goed volgen..

TBBT is ook goed te volgen zonder subs hoor, zo heel veel moeilijke woorden worden er niet gebruikt. Enkel wanneer Sheldon en Howard met wetenschappelijke termen gaan strooien. Je kan Modern Family nog checken, is ook een grappige serie. Ik begin nu zelf net aan Mad Man.