Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Dat is inderdaad de reden dat ik het nog nooit heb gekeken, omdat het dan opeens stopt.... Misschien toch maar eens binnen halen dan,,,

Eeuwig zonde dat ze er zo snel mee gestopt zijn. Het werd te duur, en dat is er goed aan af te zien. :D

De production value heb ik sindsdien niet meer gezien bij een serie, game of thrones komt nu in de buurt. En een hele rits goed uitgewerkte, interessante karakters. Geweldig good vs evil verhaal.

Het einde is wel open maar de verhaallijn is redelijk afgesloten, het zou zonde zijn om je daardoor af te laten schrikken. Het had alleen zoveel meer kunnen zijn :cry:

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Community > Modern Family hoor. Al is Modern Family ook érg goed.

Geplaatst
Friends vind ik nog altijd de beste comedyserie.

London baby!

Could a comedy be any funier?

Jammer dat het gestopt is. maar misschien zeggen ze ooit nog:

We were on a break!

Geplaatst
Er zitten zeker wel tovenaars en magie in.

Toch is het hele andere magie dan bijvoorbeeld de magie uit Harry Potter. Het is allemaal veel meer te vergelijken met 'magie' die ook op deze wereld bestaat zoals Voodoo.

Geen elfen nee, maar wel andere wezens.

Ja, maar die komen echt zelden voor in het verhaal. De focus ligt echt op het conflict tussen verschillende families.

Qua setting is het zeker wel gelijk aan LotR, gewoon een goede dosis, wat actie, intriges en een spannend verhaal.

Met die omschrijving kun je zelfs Lost qua setting gelijk stellen aan LotR. Nogmaals, door de naam LotR te laten vallen schep je echt valse verwachtingen. Hetgene wat de serie nog het dichst bij LotR brengt is dat Sean Bean een (geweldige) rol speelt in de serie.

Geplaatst

Misschien had ik beter een punt achter LotR moeten zetten dan. Want met die laatste zin omschreef ik alleen GoT en niet LotR :cab:

Geplaatst
Game of Thrones heeft een LOTR stijl van verhaal en setting.

Mooie serie inderdaad gisteren afleveringen 2 tm 8 gekeken :cab:

Geplaatst

Heb vanaf vrijdag 22.00 tot nu 2 hele seizoenen van Dexter gezien, plus aflevering 1 van seizoen 3. Het kan nog erger ;)

@ Pino ;)

Geplaatst

En we gaan vandaag maar eens beginnen aan Californication. :) Maar eerst de nieuwste Weeds :D

Geplaatst

Ik ben recentelijk aan True Blood begonnen.

Vind de hoofdpersoon (zo'n blonde meid die gedachten kan lezen) vooralsnog echt ZWAAR irritant. Maar verder wel vermakelijk hoor. [/breezermodus]

Geplaatst

Haha, die serie volgt mijn zusje ook :m: Kom op Niels, er is vast een betere serie die je niet gezien hebt ;)

Geplaatst

Haha daar heb ik ook seizoen 1 van gedownload. Is toch van HBO + goede kritieken overal. Maar dat hele vampierengedoe weerhoudt me ervan om te gaan kijken.

Geplaatst

Wie kijkt de serie Ugly Americans? Animatie serie op Comedy Central. Qua humor een mix tussen Family Guy en The Simpsons. Het speelt zich af in New York, waar mensen samenleven met demonen, zombies, tovenaars, weerwolfen en ga zo maar door, je kan het zo gek niet bedenken. Het hoofdpersonage (Mark) heeft een relatie met een half mens, half demon en werkt als begeleider voor ''monsters'' die zich misdragen in de samenleving. Leuke luchtige animatie comedy. :)

Geplaatst

lhTSfOZUNLo

hkzUDT9r8g4

Was van plan deze 2 series mee te gaan beginnen, alleen de theme songs zijn al vet :huhu:

Geplaatst

Ja maat van me had het erover, straks maar even spotnet erop zetten en kijken of ze daarop online te vinden zijn, anders maar over op torrents.

Geplaatst
Nope, wasda?

Followmy.tv is a niche social network revolving around the realm of TV series[1]. It offers tools such as personalized tracker and calendar[2] in order to make the life of TV watchers easier. As for its social component it lets you tell your friends which shows you are currently watching and lets you discuss the different shows and episodes[3].

Geplaatst

Ik gebruik surfthechannel.com is ook wel goed..

Btw: iemand dat Greek kijkt? In welke mate en wat vind je ervan?