Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ff 2 seizoenen van Covert Affairs aan het downloaden. Kijken of het was is.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ff 2 seizoenen van Covert Affairs aan het downloaden. Kijken of het was is.

Mwa, ik vond het maar een redelijk tussendoortje. Niks boeiends, al begint het wel leuk.

Geplaatst
  • Auteur

Ik moet ff een nieuwe sitcom zien te vinden. Bijna klaar met Rules of Engagement, dus zoek nog een vervanger om half September door te komen tot de nieuwste series weer starten.

Tot nu toe gezien:

[spoiler=Series]90210

2,5 Men

Blue Mountain State

Californication

Chuck

Community

Desperate Housewives

Entourage

Game of Thrones

Glee

Gossip Girl

House

How I Met Your Mother

How To Make It In America

Modern Family

Rules of Engagement

Skins UK

The Big Bang Theory

The Inbetweeners

The Office US

Weeds

Dus mocht iemand nog toffe sitcoms/komedies kennen.

(en ja, in die lijst staan niet enkel sitcoms/komedies)

Geplaatst

Everybody Hates Chris of Melissa & Joey. Everbody Hates Chris gaat over de jeugd van Chris Rock en Melissa & Joey is de nieuwe comedy van ABC (vanaf 5 september op Comedy Central) telt inmiddels 24 afleveringen waarvan er dit seizoen nog 6 komen (2 per week, dus mooi op tijd klaar voor al het geweld vanaf 20 september). Everbody Hates Chris heeft 88 episodes.

Geplaatst
Dus mocht iemand nog toffe sitcoms/komedies kennen.

Friends natuurlijk. Die mag niet ontbreken in dat lijstje. En anders Happy Endings. Helaas had het eerste seizoen maar 13 afleveringen, maar die zijn wel de moeite waard.

Geplaatst
Melissa & Joey, is dat wat Lange?

Vind vooral Joey wel leuk in combinatie met de tieners van het gezin. Melissa gaat wel, de verhaallijn is wel leuk bedacht. Melissa is de tante van twee tieners, die ze in huis neemt omdat hun vader op de vlucht is voor de politie vanwege Embezzlement (fucken met geld). Joey was een van de werknemers van die vader en word uiteindelijk nanny van het gezin (Melissa en de 2 tieners dus) omdat Melissa het niet alleen aan kan.

Geplaatst
  • Auteur
Friends natuurlijk. Die mag niet ontbreken in dat lijstje. En anders Happy Endings. Helaas had het eerste seizoen maar 13 afleveringen, maar die zijn wel de moeite waard.

Friends heb ik gezien, maar expres niet bij dat lijstje gezet omdat 'ie al wat ouder is.

Geplaatst

@LV: check 30 Rock of It's Always Sunny In Philadelphia eens, lekker fijne series met niet teveel moraal (IASIP al helemaal niet). En ik weet niet of je het kunt vinden, maar anders is Off Centre ook wel tofjes. :)

Geplaatst
  • Auteur

Off Centre is legendarisch :).

Moet de 2 die jij noemt inderdaad nog kijken. Thanks! Beginnen met 30 Rock.

Geplaatst
Morgen beginnen aan Friday Night Lights. Ben benieuwd! :)

Eerste 3 episodes gezien. Mooie serie :)

Geplaatst

Daarstraks toevallig een aflevering van Reno 911! gezien. Was eigenlijk nog wel grappig.:D

Geplaatst

Je meent het, ik stel gewoon Dexter voor aangezien het niet voorkomt in z'n lijstje en je het toch wel moet gezien hebben.

Geplaatst

Ik ben het met je eens dat hij Dexter wel gezien moet hebben, maar hij vraagt om een sitcom om even de maand door te komen en dan is Dexter a) geen sitcom en b) wel aan de uitgebreide kant. Maar laten we maar stoppen met deze discussie ;)

Geplaatst

Seizoen 15 is al 7 afleveringen onderweg hoor, maar als je wilt weten wanneer het verder gaat, dan 3 oktober.