Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hij is aan het downloaden (HD).. Is het makkelijk te begrijpen zonder ondertitels, worden er veel moeilijke woorden gebruikt? Want dan ga ik even op zoek naar ondertitels.

Geplaatst

Als je de gemiddelde detective serie kan volgen zonder subs dan moet Dexter geen probleem zijn.

Geplaatst
Herfstvakantie komt eraan waardoor ik wat meer tijd heb, welke serie zal ik kijken:

Prison break, The League, Weeds, Game of Thrones andere suggesties?

Game of thrones

Geplaatst

Ik ga ze niet allemaal kijken Lange, ik wil gewoon 1 of 2 series kijken. Dexter waarschijnlijk en misschien nog 1 serie. Een niet te grote serie, dus niet teveel seizoenen:P

Geplaatst

Weeds :< Daar ben je zo doorheen met 13 afleveringen van 20 min. per seizoen. :)

Geplaatst
Ik ga ze niet allemaal kijken Lange, ik wil gewoon 1 of 2 series kijken. Dexter waarschijnlijk en misschien nog 1 serie. Een niet te grote serie, dus niet teveel seizoenen:P

BREAKING BAD _O_

Geplaatst

The League kan je er ook prima bij hebben dan. Niet teveel eps, 20 minuten ongeveer per ep. Lekker om naast Dexter en Weeds te kijken. Hebben allebei wel hun humormomentjes, maar The League is gewoon lekker sfeertje, vriendengroep met een Fantasy Footballleague die elkaar constant lopen te trollen. En bazenpersonages als Ruxin, Andre en Taco. Niks mis mee.

Geplaatst

Ja, of een feelgood serie past daar het beste bij. Een van de animatieseries (Family Guy, Futurama of American Dad) zou ook voldoen.

Geplaatst

Dat klopt, ik heb dus wel eerst The Unit gekeken en het probleem is dat je dan daarna nooit meer een serie gaat zien die cooler is.

Geplaatst
Ik heb even gekeken maar ik zie geen Jonas Blane en Mack Gerhardt.

Zo jammer dat er maar 4 seizoenen zijn gemaakt, ze hadden hier nooit genoeg van kunnen maken:(

Geplaatst
Ik heb even gekeken maar ik zie geen Jonas Blane en Mack Gerhardt.

Dat klopt, The Wire heeft Omar en Omar > alles. Deze flikker bezorgt zelfs Jonas Blane en Mack Gerhardt een natte anus.

Geplaatst

Hier kom ik nog op terug zodra ik weet wie Omar is. Maar het lijkt me sterk waf je zegt.

Zo jammer dat er maar 4 seizoenen zijn gemaakt, ze hadden hier nooit genoeg van kunnen maken:(

Geloof me ik heb ook gehuild.

Geplaatst
Hier kom ik nog op terug zodra ik weet wie Omar is. Maar het lijkt me sterk waf je zegt.

Geloof me ik heb ook gehuild.

Ik ook, heb me nog nooit zo leeg gevoeld;(

Geplaatst
Dat klopt, The Wire heeft Omar en Omar > alles. Deze flikker bezorgt zelfs Jonas Blane en Mack Gerhardt een natte anus.

Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet.

The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen.

Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series.

Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen.

Geplaatst
Nou ken ik Jonas Blane en Mack Gerhardt niet, maar wat Omar betreft helemaal gelijk. Behalve Omar heersen Carver en Stringer wat mij betreft ook enorm, al zijn eigenlijk alle personages vet.

The Wire is hands down het beste dat ik ooit heb mogen aanschouwen en ik vermoed dat het niet meer overtroffen gaat worden. Al is cool (wat Wouter zei over The Unit) niet direct de beschrijving die ik zou kiezen.

Dat mag overigens ook wel blijken een een gemiddelde score van 9,6 op IMDB, met ruim 42.500 uitgebrachte stemmen, waarmee het bovenaan staat in de ranglijst van tv-series.

Houd er trouwens wel rekening mee dat het niet (iedereen) meteen pakt en dat het best een aantal afleveringen kan duren voordat je iedereen exact uit elkaar weet te houden en te plaatsen.

Helemaal mee eens. Blijf het nog steeds jammer vinden dat hij zo weinig aandacht krijgt in NL. Mag best wel wat meer waardering krijgen imo.

Geplaatst

Kent iemand die serie nog die eerst op RTL 5 kwam, genaamd Las Vegas. Weet iemand waar je die seizoenen kunt downloaden, wel leuke serie:)