Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zag laatst een aflevering van Workaholics:-D. Denk dat ik ff season 1 ga binnenhalen.

Geplaatst

Afgelopen weekend was het Workaholics weekend op Comedy Central. Behoorlijk wat afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke en grappige serie vind. Meer mensen die deze serie volgen?

Edit: Oh paar posts boven mij al iets over deze serie gezegd.

Geplaatst
Afgelopen weekend was het Workaholics weekend op Comedy Central. Behoorlijk wat afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke en grappige serie vind. Meer mensen die deze serie volgen?

Edit: Oh paar posts boven mij al iets over deze serie gezegd.

Jep, S01 en S02 helemaal gezien. Als S03 afgelopen is sleep ik die ook weer binnen. Lekker hersenloos vermaak.

Geplaatst

Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat...

Geplaatst
Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat...

Zelf niet gezien, maar het is inderdaad een behoorlijk succes. Wereldwijd geloof ik ook.

Geplaatst

Gillian Anderson en David Duchovny zouden aan het daten zijn. Bron

Als dit klopt ga ik heel, heel erg blij zijn. De X-Files-fanbase staat ook al helemaal op stelten :D

Geplaatst

Ik kreeg deze aangeraden door iemand en heb de 1e 2 afleveringen gezien. Moeilijk te zeggen wat ze ermee willen. SciFi thiller comedy ofzo. Tis iig een goedkoop rommeltje. Kan zijn dat je erin groeit, maar ik ben er maar mee gestopt.

Je kunt beter Sherlock gaan kijken. Of Neverwhere als je tegen goedkoop kan.

Of nog beter Hitchhiker guide to the galaxy gaan lezen.

Geplaatst
Dan vind je dit ook wel leuk zeker, mocht het eruit komen.

Laat ik het matig enthousiasme noemen. Uiteraard zou ik de film absoluut gaan kijken (duh), maar de vorige film was ook gewoon matig, dus ik weet het niet zo.

Geplaatst
Laat ik het matig enthousiasme noemen. Uiteraard zou ik de film absoluut gaan kijken (duh), maar de vorige film was ook gewoon matig, dus ik weet het niet zo.

Ik wist niet eens dat er al een film was gemaakt. Als iets me koud laat is het dit wel.

Geplaatst
Workaholics _O_

Is inderdaad best grappig. Eregister tot 5uur in de nacht lopen kijken zo een hele marathon

Geplaatst

Ik ga deze week weer eens beginnen met Friends kijken, dat wordt dan de 8ste keer dat ik de hele serie ga kijken. Het blijft fantastisch.