Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Postcount +1 of wil je hier ook daadwerkelijk iets mee zeggen? ;)

Heb The League ook al een tijd lang op mijn harde schijf staan, maar het is er nog niet van gekomen. Komt er voorlopig ook niet van, want ik ben bezig met Boardwalk Empire en It's Always Sunny In Philadelphia en ik heb net Mad Men S03 op dvd aangeschaft.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Toffe serie inderdaad. Jammer dat ik (en ik denk de meesten die hier in Nederland de serie kijken) niet zo in het American Football zitten want dan zou de serie nog leuker zijn om te volgen. Gaat dus over een groep vrienden die een fantasy football league hebben.

Geplaatst

Deze week weer alleen Bones en The Office... zucht

begin te begrijpen waarom series zo snel aflopen in de VS. Niemand kan het nog volgen.

Geplaatst

Is toch bijna altijd zo in deze periode ;). Ik ben in ieder geval niet anders gewend.

Geplaatst

Kijk wel eens naar My Life As Liz op MTV, zo rond etenstijd. Was wel onder de indruk van onderstaand filmpje;

E6NxjNyYq1s

Geplaatst

Die aflevering had ik ook gezien. Van dit lied was ik inderdaad ook onder in de indruk, echt mooi.

Geplaatst

Beste mensen,

net als jullie kijk ook ik best veel verschillende series, en vind ik het leuk om het daar in verschillende topicjes over te hebben. Maar omdat mijn smaak qua series niet echt mainstream is wil ik vermijden dat ik een topic open waar ik alleen in post. Daarom even dit berichtje, ik zal even een lijstje typen van uitstekende series waar ik gaarne een topic over wil openen bij genoeg animo. Stuur dus even een pm als je ook geïnteresseerd bent in een van de series. Mijn dank is groot,

Hans

Het lijstje:

The X-Files

The Office UK

Extras

Blackadder

Het Eiland

Ghost In The Shell: Stand Alone Complex

Geplaatst

Britcoms als Blackadder, Extras, The Office UK en Fawlty Towers zijn geweldige series maar ze worden bijna niet meer uitgezonden. Wat mij betreft ga mogen daar topics over worden geopend, maar ze zullen snel naar pagina 2 verdwijnen vrees ik.

Ik zou wel graag nog een topic zien over Psych.

Geplaatst

Niemand houd jullie tegen een topic te openen, ik heb het gedaan van alle series die ik kijk, uiteindelijk hou ik of zelf het topic hoog, of kom ik contact met andere fans. Win win situatie dus ;).

Geplaatst

ff vraagje: hoe kijken jullie? Want ik ben nu fakking veel aan het downloaden (How I Met Your Mother, Big Bang Theory en Everybody Loves Raymond, alles van die series) maar branden duurt best lang want hij moet steeds die video's coderen ofzo, of doe ik wat fout?

Geplaatst

Ik download bijna alles en dan gewoon op me pc kijken. En ik heb 2 series op dvd.

Geplaatst
Ik download bijna alles en dan gewoon op me pc kijken. En ik heb 2 series op dvd.

Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd.

Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag.

Geplaatst
White Collar is toch die serie waarbij een FBI agent een gevangene uit de bajes haalt om een andere dief te pakken.

Kwam die niet een keer op Net 5?

Geplaatst
Idem hier, alleen heb ik dan een Home Cinema PC met XBMC en Server gebouwd om alles op te slaan en af te spelen. Branden duurt zo verschrikkelijk lang, en dan heb je nog niet eens ondertitels ingebouwd.

Btw, iemand die White Collar volgt? In de VS uitgezonden door een 'kleine' zender USA Network en in Nederland sinds een paar weken door RTL op zondag.

10 minuutjes voor 20 afleveringen is toch niet zo verschrikkelijk lang? Al had ik wel met ondertitels gedownload

Geplaatst

Als je een HDMI aansluiting hebt op je tv en laptop/pc kan je gewoon de bestanden van je computer op tv kijken. Ideaal!

Geplaatst
Als je een HDMI aansluiting hebt op je tv en laptop/pc kan je gewoon de bestanden van je computer op tv kijken. Ideaal!

Zo doe ik het ook ja, ideaal is inderdaad het juiste woord. Verder koop ik ook nog steeds series op dvd, al worden dit er wel steeds minder doordat ik bij blijf met series. Dexter kocht ik bijvoorbeeld altijd op dvd, maar de laatste twee seizoenen heb ik gedownload omdat ik te nieuwsgierig was naar het nieuwe seizoen.