Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

The Wire, Boardwalk Empire, Carnivale, Person of Interest, White Collar, Burn Notice, Sons of Anarchy, Six Feet Under, How to make it in America, Californication.

En dan laat ik comedy nog buiten beschouwing.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Over The O.C., Kirsten is toch ook echt een enorm lekkere Milf! Vanwege haar kan je al 4 seizoenen blijven kijken.

Geplaatst
Dan hoor je niet bij het OC-Kliekje. :LO:

:(

Ik snap het overigens wel hoor. Heb hetzelfde met andere series.

Geplaatst

[MENTION=10748]Jamie-010[/MENTION] om de lijst van [MENTION=8140]Petterson[/MENTION] nog even aan te vullen:

Firefly, Band of Brothers, Game of Thrones. Oz, Spartacus, Nikita, The Walking Dead en dan laat ik comedy ook nog buiten beschouwing. (En Series als Robin Hood, Merlin, The 4400 etc. omdat dat meer een specifiek genre is wat je moet liggen, maar ik vind ze top!)

Geplaatst

Als je naast The Unit ook The Shield al gezien hebt kan je beter een andere hobby gaan zoeken.

Geplaatst
Als je naast The Unit ook The Shield al gezien hebt kan je beter een andere hobby gaan zoeken.

want?:P

Geplaatst
Over The O.C., Kirsten is toch ook echt een enorm lekkere Milf! Vanwege haar kan je al 4 seizoenen blijven kijken.

Eens. Al doe ik echt liever Julie Cooper. Wat een beest in bed lijkt me dat zeg. _O_

Geplaatst

Sherlock aan het herzien. Seizoen 1 in twee dagen erdoor gejaagd. Ook Borgen uitgekeken en meteen aan seizoen 2 begonnen. Ook nog steeds The Wire ah volgen uiteraard.

Geplaatst
Eens. Al doe ik echt liever Julie Cooper. Wat een beest in bed lijkt me dat zeg. _O_

Dat is meer een beest idd. Die zuigt het bloed achter je ogen vandaan, maar Kirsten heeft klasse. Dat is echt een schoonheid.

Geplaatst
  • Auteur

Boardwalk Empire natuurlijk. Nucky Thompson is een held, en heb nog geen andere serie gezien met zo'n goede cast.

Hier vanavond beginnen met Shameless.

Geplaatst
Boardwalk Empire natuurlijk. Nucky Thompson is een held, en heb nog geen andere serie gezien met zo'n goede cast.

The Wire al gezien?

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION] The Wire is de beste serie die ik heb gezien, hands down. Boardwalk Empire heb ik niet gezien, dus ik kan niet vergelijken tussen die twee en daarmee ook niet echt advies geven.

Geplaatst

Ik heb gisteravond en vanochtend de eerste 6 aflevering van Once upon a time (op woensdag 2 afleveringen op NET5) gekeken en ik vind het leuk! Het is de nieuwe serie van de makers van Lost en in Amerika loopt het tweede seizoen. Het verhaal heeft een aardige premisse: als gevolg van een vloek van de Boze Koningin uit Sneeuwwitje wonen alle sprookjesfiguren in een dorpje in het hedendaagse Maine, zonder dat ze hun eigen achtergrond kennen. Een jongetje in het dorp heeft echter door wat er aan de hand is en weet degene die de vloek kan breken naar het dorpje te halen. Daardoor beginnen er ineens dingen te veranderen in het dorpje. Afwisselend zie je de gebeurtenissen in het dorpje nu en toen de sprookjes zich nog afspeelden.

De serie is leuk en behoorlijk goed gemaakt. Het is zeker geen absolute topper, maar ik zou hem aanraden, zeker aan mensen die een leuke serie zoeken om met hun vriendin te kijken. Doet hier en daar een beetje denken aan Pleasentville en er zitten verwijzingen in naar sprookjes (hehe, uiteraard), mythologie en Lost.

Geplaatst

Seizoen 1 van The Unit zit er op :D Ga dit weekend zeker verder met seizoen 2.

Geplaatst

Wil graag even BBT en TAAHM kijken, maar watchseries.eu ligt eruit. Iemand anders een site waar je het niet hoeft te downloaden.

Geplaatst

Ik kijk nooit op die site, aangezien je een account moet maken met creditcard. en die heb ik niet

Geplaatst

Gister American Horror Story voor het eerst op tv gezien, dat wordt een downloadje denk ik hoor. (d)

Geplaatst
Ik kijk nooit op die site, aangezien je een account moet maken met creditcard. en die heb ik niet

Nee