Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

nou ik moet toch echt creditcard gegevens invoeren om een account te maken.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

oohw wacht ;) ik zie het al, klikte op iets, terwijl ik daar niet op moest klikken.

Geplaatst

Seizoen 1 van Sons of Anarchy zit er op. Komt wat moeilijk op gang, maar vooral de laatste drie afleveringen zijn echt ijzersterk.

Wel benieuwd hoe de volgende seizoenen eruit gaan zien. Dit voelde toch wel een beetje als een inleiding/kennismaking.

Geplaatst
Mocht iemand de subs (nl of eng) voor Borgen S03E01 tegenkomen, dan graag een mention of pm. ;)

Bierdopje niet? Anders gaat het lastig worden denk ik.

Geplaatst
Missing (2012) is ook een aardig goede miniserie. Gister avond de eerste 6 afleveringen er doorheen gejaagd :cab:

En gister de laatste 4 afleveringen maar gezien. Ik wilde er minder doen maar ik kon gewoon niet stoppen....

Geplaatst

Nog niet betekend wss van alle oudere seizoenen wel, als je daar dan even kijkt naar de datum dat ze zijn toegevoegd en naar de uitzenddatum dan weet je meteen hoelang je ongeveer kan wachten, populaire series worden meestal binnen elke dagen gedaan.

Geplaatst
Seizoen 1 van Sons of Anarchy zit er op. Komt wat moeilijk op gang, maar vooral de laatste drie afleveringen zijn echt ijzersterk.

Wel benieuwd hoe de volgende seizoenen eruit gaan zien. Dit voelde toch wel een beetje als een inleiding/kennismaking.

Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken!

Geplaatst
Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken!
En vooral gewoon doordoen tot seizoen 5. Damn, men mond viel open van verbazing:huhu:
Geplaatst

zIom3LSbB0I

Zullen vast wel mensen zijn die zich hier in herkennen:D Waaronder ik ook wel een beetje.

Geplaatst

Ik heb zojuist de gehele box gedownload van Friends. Nu zoek ik alle ondertitels in één. Dus één winrar bestad met tien seizoenen. Ik ga namelijk geen 205 ondertitels apart downloaden. :mrgy:

Geplaatst

Gisteren voor het eerst Elementary gezien. Kan iemand mij vertellen welke aflevering dit was?

Geplaatst
Ik heb zojuist de gehele box gedownload van Friends. Nu zoek ik alle ondertitels in één. Dus één winrar bestad met tien seizoenen. Ik ga namelijk geen 205 ondertitels apart downloaden. :mrgy:

Ik denk dat je dat kan vergeten ;)

Geplaatst

Ben een beetje aan het afkicken van series, veel series volg ik al niet meer wekelijks, nieuwe series pak ik al niet meer mee en de series die ik nog wel regelmatig volg worden imo ook een stuk slechter (uitzonderingen daargelaten) jammer :(

Geplaatst

Hier ook ja. Volg alleen Dexter, Misfits, Breaking Bad nog. Van de series met verhaal. Verder wel TaaHM, TBBT, The League enzo. Modern Family download ik ook niet meer elke week.

Geplaatst

Hier eigenlijk alleen Dexter, Breaking Bad en straks weer Californication, van de lachseries vind ik eigenlijk alleen the League nog echt leuk, TAAHM met Kutcher is echt matig, TBBT teveel van hetzelfde en Modern Family heb ik dit seizoen alleen de 1ste episode van gezien. Af en toe pik ik de animatiecomedies nog mee voor onderweg, maar meer niet meer, en dat kan niet want heb nog maar een paar dagen voorsprong op die vieze Daniel :(