Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja ik moest echt gaan studeren want ik heb echt veel te weinig gedaan vandaag, maar ik ga hem de volgende keer weer vanaf het begin kijken hoor :p

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :)

Kasper zorgt voor genoeg injectie vrouwelijk schoon, de held. Zeker een aanrader inderdaad, ook als je niet van politiek houdt ;)

Geplaatst
Net ook missing af gezien, wel een beetje een cliché einde, maar verder goede serie idd

Alleen zoooooooooooo jammer dat er geen nieuw seizoen komt :cry::cry::cry:

Geplaatst
Alleen zoooooooooooo jammer dat er geen nieuw seizoen komt :cry::cry::cry:

Ben je nou serieus? Ook niet onder een andere naam. Is dan wel een raar einde van een serie.

Geplaatst
Op aanraden van een vriend nu 1,5 ep van Borgen gekeken, als ik zo de vorige pagina teruglees is dat dus het volgen waard? ;c Vind het nu al een mooie serie iig, interessant thema en goede acteurs. En het is helemaal niet verkeerd om naar die Birgitte Hjort Sørensen te kijken :)

Absoluut mee eens, mooie vrouw om te zien. Ik heb nu in een week tijd de eerste 2 seizoenen gezien en moet zeggen dat ik het echt een leuke serie vind. Niet veel spektakel maar iedere aflevering heeft een goed verhaal. Ik heb genoten van deze 2 seizoenen, wat mij betreft mogen ze meer afleveringen per seizoen maken.

Geplaatst
Ben je nou serieus? Ook niet onder een andere naam. Is dan wel een raar einde van een serie.

Ja, hij is gecancelled :(

Geplaatst

Last resort af gekeken. Enorm toffe serie maar helaas maar één seizoenetje, doordat ze wisten dat het maar één seizoen zou worden wel een toffe afsluiting in de laatste ep.

Geplaatst
Kijk het ook weer meer nu. Ben bij s02 :D Vermakelijke serie hoor.

Episode 2x13 is echt tekenend voor de tofheid van de serie :) De titel van de serie doet geen eer aan de kwaliteit :S

Geplaatst

Ben al aardig op weg met The Unit :D Zit halverwege seizoen 4.

Heb net deze aflevering gezien

500px-UnitS4_6048.jpg

[MENTION=55]Arsène[/MENTION];

bewerkt door MD.

Geplaatst

Medelijden met je dat je er bijna doorheen bent :(

Weet overigens even niet welke aflevering dat is. Maar zie dat Bridget erin speelt dus zal wel goed zijn :<

Geplaatst

Een tijdje geen series gekeken. Komt nu wel lekker uit. (d)

2x Go On

2x Family Guy

1x BBT

1x TAAHM

1x Modern Family

1x Cleveland Show

Geplaatst

Ohja [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]; Thanks voor het aanraden van Gossip Girl (d) Inmiddels al in seizoen 2, heerlijke serie.

Geplaatst
Iemand donderdagavond de Deense serie Borgen op Nederland 3 gezien? Eerder op de avond was er al een stuk over deze serie bij DWDD.

Yep gezien. Heb seizoen 1 en 2 beide op dvd en lang en breed gezien. top serie :)

Geplaatst

Heb eigenlijk geen idee aan wie ik het kan aanbevelen, want weet eigenlijk niet of hier uberhaupt pulp/grindhouse-fanaten zitten, maar enfin. Gisteren begonnen met Femme Fatales. Afleveringen van een half uurtje, zoals het hoort telkens ingeleid door een host met een ruim decolletée, met veel nudity, overacting, simpele verhaaltjes, en foute muziek. Kan me best voorstellen als mensen het niks vinden, maar ik ben al hooked.

Geplaatst
Ohja [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]; Thanks voor het aanraden van Gossip Girl (d) Inmiddels al in seizoen 2, heerlijke serie.

Huhu. Kijk ik ook. ;c

Geplaatst

Dowloading: Archer Seizoen 1 compleet

Following S1 E2

Banshee S1 E1

House of Cards S1 E2

Verder nog aan het kijken of ga kijken:

Arrow

Damages Seizoen 5

Sons of Anarchy Seizoen 5

Kijk heel veel(Fringe S2 en Entourage S3)

The Wire S1(rewatch aflevering 7 nu)

666 Park Avenue(gebleven bij S1 E2)

Moet nog afzien/afronden:

Friday Night Light S5

Awake S1

Doctor Who S1

Ringer S1

Suits S2

Workaholics S1

Curb Your Enthusiasm S1

Freaks and Geeks

The Killing S1 (remake)