Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weet niet of je dat hier moet/mag neerzetten maar mensen die van Dit was het Nieus houden moeten echt de aflevering van vanavond terugkijken!

Geplaatst
Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds.

Firefly _O_

Geplaatst

Hmm, ik volg nog maar drie series. Op vrijdag altijd The League, Parks & Rec en It's always sunny downloaden, wel een zalig rijtje :D

Geplaatst

Ik heb het momenteel te druk met series :cab: Bij alle series (behalve Breaking Bad) loop ik helemaal bij en probeer ik elke week de nieuwste aflevering te kijken.

• Breaking Bad (ben in het midden van seizoen 3)
  • The League
  • Beauty and the Beast
  • New Girl
  • Arrow
  • The Walking Dead
  • How I Met Your Mother
  • Homeland
  • Hostages
  • Revolution
  • Glee

Geplaatst

Ben nu de mini-serie De Prooi aan het kijken, te zien op uitzendinggemist.nl. Aanrader voor mensen die interesse hebben in de financiële wereld, gaat over ABN-AMRO onder Rijkman Groenink.

Geplaatst

Vannacht Breaking Bad laatste episode gekeken. Durf wel te stellen dat dit by far de beste serie is die ik ooit heb gezien. Ben zowaar down door het feit dat het nu echt over is :( Je gaat na 5 seizoenen toch wel echt houden van de characters. Speculeren over het einde doe ik niet, want ik mis een Breaking Bad topic hier of ik kijk weer eens niet goed ;c

Edit; ik keek weer eens niet goed dus

Geplaatst

Ik vind Breaking Bad ook een van de beste series die ik gezien heb, maar op de een of andere manier had ik er heel erg vrede mee dat het eindigde. Was natuurlijk ook een prachtig passend einde.

Geplaatst

Ik probeerde ermee te beginnen maar vind het echt verschrikkelijk :S Hoor ik van anderen dat je de eerste seizoenen moet door komen :cab: Ja ik ga toch ook niet naar een saaie voetbalwedstrijd 80 minuten lopen gluren omdat de laatste 10 leuk zijn.

Geplaatst

Meerdere mensen zeggen dat Breaking Bad de beste serie aller tijden is, maar dat kan niet. Want er kan er maar 1 de beste zijn en dat is Sons of Anarchy.

Geplaatst
Doe eerst nog maar even The Wire en daarna The Sopranos.

Ik voel een toernooitje beste tv-serie aankomen. ;c

Tag mij dan even ;)

Geplaatst
Ik probeerde ermee te beginnen maar vind het echt verschrikkelijk :S Hoor ik van anderen dat je de eerste seizoenen moet door komen :cab: Ja ik ga toch ook niet naar een saaie voetbalwedstrijd 80 minuten lopen gluren omdat de laatste 10 leuk zijn.

Die vergelijking slaat imo nergens op, toch zou ik het eerste seizoen helemaal afkijken als ik jou was. Het zijn 'maar' 7 afleveringen, als je het dan nog verschrikkelijk vindt, tsja dan zou ik er wel mee stoppen ja.

Geplaatst

Fijn, ik weet nu hoe Prison Break eindigt. Direct geen zin meer om dat laatste halve seizoen te kijken:cab:

Geplaatst

Zojuist de torrent aangezet voor Band of Brothers. Ben een beetje een history geek als het gaat om WO1/WO2. Dus morgen neerploffen op de bank en mij laten intrigeren door de verhalen.

Geplaatst

Voor het eerst? Mooi man. Zeker bewaren en nog een paar keer herkijken. Ga je nog veel meer de personages herkennen etc.

Geplaatst

Iemand die hier Eastbound and Down gevolgd heeft of nog steeds volgt ? :D Echt geniale serie haha. Hadden hem toevallig tijdens een luie vakantie in een hotel in de VS ontdekt, bij thuiskomst meteen alles binnen gehaald. HEERLIJK :D

Geplaatst

Ben op zoek naar een lekkere luchtige serie. Was begonnen met Derek maar houd niet zo van die docu-achtige series. Iemand wat tips?

Had overigens ook een site waar ik alle series bijhield, maar kan me nu niet meer voor de geest halen welke site dat was.