Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Die versus reeks, in dit geval Ruben vs. Katja, vind ik echt heerlijk. Marcelino Wunderlich.

Geplaatst
Vast al gezien maar zo niet must see als ontspanning, Modern Family

Al gezien ja, jammer. Extras eens bekijken, al ben ik geen fan van die Gervais zijn humor eigenlijk. Al heb ik daarvoor allicht nog te weinig gezien van hem om er een definitief oordeel over te vellen.

Geplaatst
Mensen die mij een serie kunnen aanraden als ontspanning in de examens? Liefst niet té lange ep's. Heb er wel al veel gezien, maar zie wel of er tips tussen zitten die ik nog niet ken!

Heb je Misfits al gezien? Is wel rond de 45min per aflevering geloof ik, maar zeker een aanrader. Heb er al vaak plat van het lachen mee gelegen. :p

Geplaatst
Heb je Misfits al gezien? Is wel rond de 45min per aflevering geloof ik, maar zeker een aanrader. Heb er al vaak plat van het lachen mee gelegen. :p

Nee, kende ik niet. Eens checken, bedankt. Net als Arrested Development.

Geplaatst

Maar eens begonnen aan de docu serie Planet Earth. Die baby ijsbeertjes, my god dat zijn echt de schattigste dieren die ik ooi heb gezien :love:

Geplaatst

Iemand hier Treme gevolgd/gezien? Gister aan begonnen, alleen aflevering 1 gezien maar voelde weer erg lekker. Goeie sfeer en tof concept.

Geplaatst

grimm / revolution / person of interest / arrow / chicago fire / sleepy hollow / the walking dead

Geplaatst
Iemand hier Treme gevolgd/gezien? Gister aan begonnen, alleen aflevering 1 gezien maar voelde weer erg lekker. Goeie sfeer en tof concept.

Seizoen 1 al er doorheen gejaagd. Erin gegaan met de instelling dat het sowieso niet zo goed is als The Wire en het is me heel erg goed bevallen. Zelfde realistische kijk op zaken, zelfde manier van verhalen aan elkaar knopen, de gelijkenissen zijn er duidelijk maar het thema is heel anders natuurlijk. En er wordt weer een fantastische sfeer geschept zoals dat ook in The Wire gebeurt. Denk dat het vooral voor iedere muziekliefhebber wel een aanrader is, maar ook voor anderen zal er best het een en ander inzitten dat het het kijken waard maakt. Ik ben seizoen 2 aan het binnenhalen in elk geval.

Geplaatst

Ik ben ooi na twee afleveringen afgehaakt. Niet omdat ik het slecht vind, maar ik kwam in een serie kijk dip. Nooit overwogen om het weer op te pakken eigenlijk, misschien toch maar eens doen als ik jouw mening zo lees.

Geplaatst

De acteur die de rol van Uncle Phil uit The Fresh Prince of Bel-Air speelt is op 65-jarige leeftijd overleden.

Geplaatst

Gisteravond de eerste twee eps van Gossip Girl gekeken. Nou ik blijf lekker kijken hoor, al is het maar voor Blake Lively en Leighton Meester :

Geplaatst
Gisteravond de eerste twee eps van Gossip Girl gekeken. Nou ik blijf lekker kijken hoor, al is het maar voor Blake Lively en Leighton Meester :<

Baas!! Onlangs heb ik dan zelf eindelijk het laatste seizoen gezien [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Serena Van der Woodsen _O_

Geplaatst
Terecht zeg. Blake & Dan! _O_ Lief stel hé.

Ik weet nog niet wie Blake is. ;c

Edit: Oh je bedoeld Blake Lively ;c

bewerkt door Justin

Geplaatst

Nou seizoen 1 zit erop. Genieten hoor :< Serena en Blair zijn wel echt twee heerlijke chicks hoor _O_ Vind Blair iets toffer, puur omdat zij zo'n heerlijk kreng is. :D Chuck Bass vind ik ook een baas net als Nate. Vind eigenlijk iedereen wel tof, heb het alleen niet zo op Jenny.

Geplaatst
Ik kijk nu The Unit, vind het tot nu toe wel cool. (Y)

Gure unit.