Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zover gaat het dan niet bij mij haha. Chuck vind ik ook een klootzak, seizoen 1 dan. Hoe zich dat verder ontwikkelt kom ik nog wel achter. Verder hoop ik dat Jenny nog keer keer met Blair naar bed gaat;c.

Geplaatst
Ben echt totaal verslaafd aan Gossip Girl. [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Jij hebt toch ook gekeken? Serena en Jenny:love:

Jenny, gadverdamme wat een domme kut vond ik dat. ;e Team Blair sowieso hoor :< En koning Chuck natuurlijk

Geplaatst
Jenny, gadverdamme wat een domme kut vond ik dat. ;e Team Blair sowieso hoor :< En koning Chuck natuurlijk

Slim is ze niet nee, maar dat koppie:love:

jenny-humphrey1.jpg

Geplaatst

In seizoen een ging het nog wle, daarna, tffuuu haat aan haar hoor. En Vanessa. Vanessa is ook vreselijk.

Geplaatst

Als het over GG gaat: iets minder lullen, iets meer plaatjes (en dan van vrouwen welteverstaan). Anders maak je maar een apart topic aan.

4f44662d_eFsDRN9O9p9md3uxT2MVTkDjo1_500.png

Geplaatst

Sowieso lullen in het vrouwelijk schoon-topic... Contradictio in terminis noemen ze dat toch?

edit : oeh faaltje, dacht dat ik in een ander topic zat

bewerkt door De Stroot

Geplaatst
Als het over GG gaat: iets minder lullen, iets meer plaatjes (en dan van vrouwen welteverstaan). Anders maak je maar een apart topic aan.

4f44662d_eFsDRN9O9p9md3uxT2MVTkDjo1_500.png

Vind Leighton Meester in de serie wel een stuk leuker dan daarbuiten vaak.

En zoals [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; al zegt, man crush op Chuck hoor :huhu:

Geplaatst
Sinds wanneer moet je daar mod voor wezen? ;c

Sinds ik daar te lui voor ben, en jij dat beter kan met openingsposts.

Geplaatst

Six Feet Under seizoen 1 + eerste afleveringen van seizoen 2 gezien. Wat een fantastische serie zeg!

Geplaatst

ce3808899f6dccc78c8be20e5cd11e0b.png

Seizoen 1 gisteren afgesloten. Lekkere Dans serie weer zeg. Rachelllllllllllllllllllllllllllllll :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Geplaatst

The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken?

Geplaatst
The Walking Dead op 1 aflevering na helemaal gekeken dus ik zoek een nieuwe serie om te beginnen. Laatste series waren Breaking Bad, Boardwalk Empire, Game of Thrones en Dexter om jullie een indruk te geven van wat ik leuk vind. Wat raden jullie mij aan om als volgende te kijken?

The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader.

Geplaatst
The Sopranos. Fargo is een nieuwe serie, die net begonnen is. True detective ook een aanrader.

The Sopranos, hoe kan ik die vergeten. Elke keer weer hoor ik dat het een schande is dat ik die nog niet heb gezien maar toch begin ik steeds weer aan een andere :)

Bedankt voor de tip, ik ga hem binnenhalen :)

Geplaatst

Weet niet waar te plaatsen maar dit topic komt denk ik het meest in de buurt.

Net op BNN de serie Dynamo, magician impossible gezien. Echt te onwerkelijk voor woorden al die trucs. Vraag me af of het allemaal wel "echt" is. Natuurlijk weet ik dat het niet kan maar nu is het zo extreem dat het lijkt alsof het op TV getruct is dat de reacties van de mensen in scene zijn gezet. Iemand die dit ook kijkt?

Geplaatst

Heb er wel eens wat van gekeken ja die trucs van hem en er was laatst ook een item over bij DWDD, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon allemaal in scene is gezet. Hij is wel vingervlug enzo en fopt de omstanders, maar degene bij wie hij de trucs doet zitten denk ik wel in het complot.

Geplaatst

Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c

Geplaatst
Gister de pilot van The Newsroom gekeken, iemand bekend met deze serie? Kan het nog niet zo goed plaatsen want op sommige momenten was het net een slechte sitcom en het einde van de pilot is net een cliché romantische komedie.. Het nieuwsgedeelte zelf (oftewel 80%) was daarom wel erg vet dus ik ga zeker verder kijken. ;c

Klikje ;) Hebben wel een aantal mensen hier The Newsroom gezien, ik ook. Sterke serie wat mij betreft.

Geplaatst

Seizoen 1 is de moeite meer dan waard. Het bestaan van seizoen 2 moet je ontkennen, dat is een soap.

Geplaatst

Net season finale van Castle gezien, meer mensen die deze serie volgen? Einde was zo voorspelbaar :D Vervolg hiervan ook trouwens.

bewerkt door JanVertonghen'