Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 68,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Klaar met Luther. Seizoen 3 weer erg goed hoor, net als seizoen 1. Op internet vond iedereen seizoen 2 het beste, maar die vond ik echt veruit het minste, vreemd toch.

Geplaatst

Al een tijdje bezig met Sons of Anarchy. Ben nu bij de tweede aflevering van het derde seizoen. Vraagje voor de volgers. Is SoA nog bezig of is het klaar na de 'ge-airde' 4 seizoenen? Wil zelf wel kijken op Google, maar ben bang om gespoilerd te worden. :D

Geplaatst

Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje.

Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y)

[spoiler=Lili Simmons]lili-simmons_1.jpg

bewerkt door Petterson

Geplaatst

Zit ergens in seizoen 2 idd :mrg: Zij kwam ook voorbij in True Detective, ook naakt.

Geplaatst

Mennn wat is Person of Interest toch cool zeg :<. Net aflevering twaalf van seizoen twee gezien, Prisoner's Dilemma. De beste tot nu toe:).

Geplaatst
Ben nu bezig met Banshee. Heerlijk lomp en ongeloofwaardig. Veel geweld, sex en stoer doen. Lekker tussendoortje.

Deze dame doet 90% van haar screentime naakt. Niks mis mee (y)

[spoiler=Lili Simmons]lili-simmons_1.jpg

Zit ergens in seizoen 2 idd :mrg: Zij kwam ook voorbij in True Detective, ook naakt.

zo. watchlist.

Geplaatst

Six Feet Under is uit, fuck ik ga deze serie missen. Prachtig afgesloten ook. Absolute aanrader voor diegenen die de serie nog niet gezien hebben.

Geplaatst

De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:(

Geplaatst
De ondertiteling op Netflix doet het bij mij ineens niet meer, bij alle series en films die ik heb geprobeerd. Weet iemand of je daar wat aan kan doen? Instellingen bij Netflix staan gewoon goed, snap er niks van:(

Even overschakelen naar geen ondertiteling of Engelse ondertiteling en dan weer terug. Heb het ook soms en dan werkt het wel weer.

Geplaatst
Hier mensen die 'Hell on wheels' kijken?

Ooit eens de eerste drie eps gezien, vond er toen weinig aan. Is het verbeterd sindsdien?

Geplaatst
Ooit eens de eerste drie eps gezien, vond er toen weinig aan. Is het verbeterd sindsdien?

Heb nu ook eerste drie eps gezien, ik vind het wel cool tot nu toe eigenlijk. Ik vind de tijd waarin het zich afspeelt dan ook wel erg interessant.

Geplaatst

Aangezien er geen topic over Prison Break is.

Hoezo zou Michael dood gaan aan die hersentumor? Zijn moeder was er toch ook aan geopereerd en die leefde daarna ook gewoon.

Alle 4 de seizoenen in 8 dagen afgekeken. Seizoen 4 was echt minder.

bewerkt door Root

Geplaatst
Aangezien er geen topic over Prison Break is.

Misschien zou je eens wat moeten lezen over spoilers jom?

bewerkt door vinnypassy

Geplaatst
Misschien zou je eens wat moeten lezen over spoilers jom?

Ja was 't vergeten ben zo moe als het maar kan.

Geplaatst

Eh [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; hij heeft hem nu wel weggehaald, maar door jou quote kan je 't nog steeds lezen ;)

Geplaatst
Eh [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; hij heeft hem nu wel weggehaald, maar door jou quote kan je 't nog steeds lezen ;)

Scherp ;c