Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beste mensen,

Omdat MU een goede database mist voor jazz en soul hiphop drop ik de mijne hier, geef kritiek, probs, of drop je eigen lijstje hier, maak er een feest van...

30. We trappen af met een stukje soul, ShinSight Trio loopt over van de kwaliteit, Insight is in mijn ogen een van de beste mc's van deze tijd, en Shin-Ski is een geweldige producer, listen' and enjoy!

[YOUTUBE]4TWC3L9P53I[/YOUTUBE]

29. Voor veel mensen een onbekende naam, deze artiest is van HydeOut Productions, beter bekend van namen als Nujabes, Emancipator en Substantial. Geweldig nummer heel chill! Luisteren dus!

[YOUTUBE]lRvDiy7ngr4[/YOUTUBE]

28. We zijn alweer bij de laatste van vandaag, de tijd gaat snel, maar last but not least! CYNE is gewoon dope, en dit nummer is heel lekker, morgen weer meer!

[YOUTUBE]5ONipjGhGYw[/YOUTUBE]

• Antwoorden 60
  • Weergaven 117
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Beste mensen,

Omdat MU een goede database mist voor jazz en soul hiphop drop ik de mijne hier, geef kritiek, probs, of drop je eigen lijstje hier, maak er een feest van...

30. We trappen af met een stukje soul, ShinSight Trio loopt over van de kwaliteit, Insight is in mijn ogen een van de beste mc's van deze tijd, en Shin-Ski is een geweldige producer, listen' and enjoy!

[YOUTUBE]4TWC3L9P53I[/YOUTUBE]

29. Voor veel mensen een onbekende naam, deze artiest is van HydeOut Productions, beter bekend van namen als Nujabes, Emancipator en Substantial. Geweldig nummer heel chill! Luisteren dus!

[YOUTUBE]lRvDiy7ngr4[/YOUTUBE]

28. We zijn alweer bij de laatste van vandaag, de tijd gaat snel, maar last but not least! CYNE is gewoon dope, en dit nummer is heel lekker, morgen weer meer!

[YOUTUBE]5ONipjGhGYw[/YOUTUBE]

Geplaatst

fijn nummertje van CYNE

dat Time Being album was ook al zo chill, heeft iemand meer albums voor me?

Geplaatst
  • Auteur

Kweek ik zou alle CYNE albums gewoon downloaden, en ik denk dat als je CYNE digt je ShinSight Trio ook wel digt! Thanks voor de probs iedereen!

Geplaatst
  • Auteur

Dank voor alle toffe reacties!:)

27. One Be Lo is een geweldige MC. Hij is ook bekend als lid van Binary Star, waar hij met Reality Check een geweldig nummer af heeft geleverd. Dit nummer is weer een geweldig nummer. Er hangt een geweldige sfeer overheen! Luisteren die hap!

[YOUTUBE]okNOT6GZrI4[/YOUTUBE]

26. Awon & Kameleon Beats is ook weer niet het meest bekende duo uit de hip hop wereld. Het duo was met hun album uit 2010 (Love Supersedes) wel goed voor een van de beste albums van het jaar, heerlijke laidback hip hop met mooie verwijzingen naar Tupac!

[YOUTUBE]iiOXJdLkvRE[/YOUTUBE]

25. Emancipator was negentien jaar toen hij zijn debuut afleverde, Soon it'll be cold enough is mijn nummer één plaat allertijden. Een van de betere nummers hierop is With rainy eyes. Heerlijke rustige muziek, die alles behalve saai is. Emancipator zal ongetwijfeld terug keren in de hogere regionen van deze lijst!

[YOUTUBE]XQpvCiYVvOc[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

24. Dit is een twijfelgevalletje, het is net op de rand van soulachtige hip hop, maar hij komt er gewoon in, of jullie nou willen of niet. Geniet van een van de beste allertijden:

[YOUTUBE]e6128cYv9JU[/YOUTUBE]

23. Geweldige sfeer rond dit nummer, Cunninlynguists zijn sowieso helden. Luisteren die hap!

[YOUTUBE]av3VQXiNk4s[/YOUTUBE]

22. Chillen? Zet deze op, heerlijk op een zomer avondje, of eigenlijk, altijd!

[YOUTUBE]Ab2TYGoT8kA[/YOUTUBE]

Geplaatst

Heerlijke nummers zitten er tussen hoor! Hier ga ik nog wel wat van downloaden.

Geplaatst
  • Auteur

Ik raad jullie sowieso aan om alle albums waar de nummers afkomstig van zijn te downloaden :)

Geplaatst
  • Auteur

21. Raekwon zou je niet snel op zo'n soulvolle beat horen rappen, maar op dit nummer bewijst hij dat hij dat zeker wel kan!

[YOUTUBE]X1i6QfsMUug[/YOUTUBE]

20. Digable Planets zijn digable! Lekkere 'oude' sound erdoor heen en heerlijk jazzy! Luisteren, nu!

[YOUTUBE]sl-pjb7y3y0[/YOUTUBE]

19. Ackryte is een hele degelijke producer, SmooVth is een hele degelijke rapper. SmooVth heeft soms wat uitschieters qua rapskills, jammer genoeg is dit er geen van, toch levert Ackryte hier een geweldige productie af!

[YOUTUBE]Jl7yuunIGFc[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

18. Kno heeft met Death is Silent een geweldige plaat afgeleverd in 2010, een van de uitschieters hierop is Rhytm of the Rain.

[YOUTUBE]6nueG0jLMFA[/YOUTUBE]

17. Een jazz hip hop top zonder Gang Starr, dat kan toch niet? Inderdaad! Moment of Truth krijgt nummer zeventien toegewezen!

[YOUTUBE]lH3hrtp1T84[/YOUTUBE]

16. Een van Dela's meesterwerken: luister het gewoon_O_!

[YOUTUBE]1d72EGW5FA4[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

15. Een van zijn meesterwerken, god had een dj nodig, dat is wat ze zeggen.

[YOUTUBE]_qU2MXeAz1E[/YOUTUBE]

14. Een van de beste remixes ooit gemaakt, heerlijk ontspannend, goede raps, en een geweldige productie _O_

[YOUTUBE]NtfEWcHu1xU&translated=1[/YOUTUBE]

13. Het moet je smaak zijn, maar als je dit digt is het geweldig. De eerste keer dat je dit nummer luistert mag het ietwat vreemd zijn, maar geef het een kans, je zal er geen spijt van krijgen!

[YOUTUBE]DCJVc81KEd0[/YOUTUBE]

Geplaatst

De vorige drie vond ik echt heerlijk. Zal deze morgen ofzo wel luisteren. Je bent echt heerlijk bezig trouwens Lexie.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag dubbele pret, twee keer zoveel als voorheen :D

12. Van het legendarische Ironman komt dit nummer, heerlijk soulvol!

[YOUTUBE]RaIAeO2IiZ8[/YOUTUBE]

11. Heerlijke jazzy productie, een hele rauwe stem. Gaat dat wel samen? Oordeel zelf, ik vind van wel, sinds ik dit nummer ken luister ik het minstens elke dag!

[YOUTUBE]SYVcaQ1Bzu8[/YOUTUBE]

10. Onder vele MU'ers een bekende en ook gewaardeerde. Geniet van elektrische ontspanning!

[YOUTUBE]08JS5EqyBVU[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

We gaan verder met de top 10 moederneukers :cab:

10. Prachtige muziek uit 2010, het album downloaden is ook aan te raden!

[YOUTUBE]P9yHMBAceOA[/YOUTUBE]

9. Hét nummer van 2010 voor mij. Dit nummer brengt veel mooie herinneringen voor mij mee, elke keer naar dit nummer luisteren is puur genieten!

[YOUTUBE]FGrtTGjqE4I[/YOUTUBE]

8. Dirty Elegance _O_ In de stijl van Emancipator! Het zijn beide prachtige nummers maar ik kon er niet tussen kiezen, oordeel zelf welke beter is ;)

[YOUTUBE]tvX-EurGhmE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]aIqpdVNx6e8[/YOUTUBE]

Geplaatst

Denk dat ik hiervan nog een hoop ga downloaden, vooral Black Moon moet ik nog hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Black Moon heeft wel een erg lekker album moet ik zeggen, zitten een paar hele fijne nummers tussen :)

Geplaatst

Tofjes hoor, wat vind jij trouwens van Sene & Blu en Sound Providers?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]