Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

BigBangTheoryTitleCard.png

[YOUTUBE]-a8MguIMmCI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]skQGve3XksU[/YOUTUBE]

The Big Bang Theory is an American sitcom created by Chuck Lorre and Bill Prady, both of whom serve as executive producers on the show, along with Lee Aronsohn, who is also one of the head writers.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory

Bazen serie! Wie kijkt het ook?_O_

• Antwoorden 281
  • Weergaven 9,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

BigBangTheoryTitleCard.png

[YOUTUBE]-a8MguIMmCI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]skQGve3XksU[/YOUTUBE]

The Big Bang Theory is an American sitcom created by Chuck Lorre and Bill Prady, both of whom serve as executive producers on the show, along with Lee Aronsohn, who is also one of the head writers.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big_Bang_Theory

Bazen serie! Wie kijkt het ook?_O_

Geplaatst

Ik heb het eergister voor het eerst gekeken, maar is wel te doen ja. En natuurlijk blijf ik voor Kaley Cuoco graag even hangen:D Maar two and a half man en HIMYM vind ik genialer.

Geplaatst

En ik ben het helemaal met je eens, maar dan denk ik dat we beter een subboard kunnen openen voor Series, dus ik sluit hem even. Kijken we intern wat we er verder mee doen.

Geplaatst

Leuke serie. Volg het sinds kort op Veronica. Sheldon en Wolowitz vind ik echt bazen.

Geplaatst

Geweldige serie! Sheldon, Howard en (in iets mindere mate) Raj zijn helden. Ik wist trouwens niet dat Sheldon en Leonard al zo oud waren.

Geplaatst

Jim Parsons (Sheldon) heeft gister een Golden Globe gewonnen voor zijn rol in de categorie beste acteur comedy/musical. Geweldig, en al met al zeer verdiend :)

Geplaatst

Zeker verdiend, heldenrol! Dit is net als that's 70 show, zo'n serie waar het echt lachen is bij de opnames, ook tussen het opnemen door.

Geplaatst
Jim Parsons (Sheldon) heeft gister een Golden Globe gewonnen voor zijn rol in de categorie beste acteur comedy/musical. Geweldig, en al met al zeer verdiend :)

Niet meer dan terecht!

Geplaatst

Weet je wat nou echt erg is, ik zie daar dus ook echt niet Jim Parson staan met die speech, maar gewoon echt Sheldon, zijn manier van praten, van doen, ook dat lachje als de camera dan langs komt als je de nominaties hoort, schitterend _O_ Wat een held is die man _O_

Geplaatst
  • Auteur
Weet je wat nou echt erg is, ik zie daar dus ook echt niet Jim Parson staan met die speech, maar gewoon echt Sheldon, zijn manier van praten, van doen, ook dat lachje als de camera dan langs komt als je de nominaties hoort, schitterend _O_ Wat een held is die man _O_

Helemaal mee eens, Lange._O_

Geplaatst

Schitterend om te zien, ook die vreugde bij Simon Helberg en Kunal Nayyar :<

Heerlijk dat ze doorgaan. Voor wie het nog niet wist, er staan 3 extra seizoenen op het programma.

Geplaatst

Ik vraag me af wat eigenlijk het algemene verhaal gaat worden, eerst dacht ik dat het zou zijn Penny en Leonard, maar het lijkt me niet dat ze daar nog eeuwen omheen blijven draaien (aangezien het al een keer mis is gelopen). Zou een beetje hetzelfde zijn als uiteindelijk blijkt dat Robin toch de moeder is van HIMYM ;e

Geplaatst

Ach, ze kunnen iedere kant op. Ze kunnen er een nieuw appartement bijhalen... Het draait gewoon om de schitterende humor :mgy:

En zou het belachelijk vinden mocht Robin toch de moeder zijn, aangezien ze altijd word omschreven als tante Robin, door de oudere Ted die het vertelt aan zijn kinderen.

Geplaatst

Ik zou het dus net zo belachelijk vinden als Penny en Leonard alsnog wat zouden krijgen.

Geplaatst

Hij is inderdaad dezelfde held als in de serie, hij komt ook echt over als Sheldon! :thumb: