Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vond hem niet zo erg overkomen als Sheldon. Slechts af en toe tijdens het praten door het hakkelen, maar als je echt let op de mimiek staat hier heel iemand anders dan Sheldon. Hem hier zien staan als Sheldon en niet als Jim Parsons doet naar mijn mening ook afbreuk aan zijn acteerprestatie, anders zou hij gewoon zichzelf spelen in TBBT. :cab:

• Antwoorden 281
  • Weergaven 9,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat een heerlijke serie blijft dit toch. Sheldon blijft echt een held, maar ook Leonard is echt een baas. Als TAAHM ooit mocht stoppen dat word dit toch de duidelijke nummer 1 hoor.

Geplaatst

Ook maar begonnen aan deze serie. Ik had het soms op tv wel even gezien en toen viel het wat tegen, maar moet zeggen dat het best leuk is. Sheldon is wel grappig, moet alleen wel een beetje aan die gast wennen.

Oh gravity, thou art a heartless bitch:mrgy:

Geplaatst

Vind deze serie langzamerhand wel beter worden. Vroeger vond ik het nooit zo leuk om te kijken, maar nu ik na een aantal afleveringen achter elkaar gezien te hebben het verhaal en vooral de personages beter snap is het wel een leuke sitcom, maar ook niet meer dan dat.

Geplaatst

[YOUTUBE]wI-nyGsBENI[/YOUTUBE]

Kwam werkelijk niet meer bij bij het zien van deze scene! Geweldig!

Geplaatst
Raj: Last night I had a dream we got so rich from the app, you and I bought matching side by side mansions. But there was a secret tunnel connecting your front yard to my back yard. What do you think that means?

Howard: It means that after we play handball I'm showering at home.

Heldige quote in de serie _O_

Geplaatst

Hij blijft gewoon elke week heerlijk. Nu TAAHM gestopt is, heeft deze serie duidelijk de eerste plek overgenomen. Jammer alleen dat het op vrijdag pas te downloaden is, de dag waarop ik eigenlijk geen tijd heb om te kijken en ik het meestal moet uitstellen tot zaterdag of maandag :(

Geplaatst
Is seizoen 4 al afgelopen? En zijn er al Nederlandse ondertitels voor dit seizoen?

Er moeten nog 3 afleveringen komen geloof ik. Launchdate in Amerika op 28 april, 12 mei en 19 mei volgens de site waarvan ik mijn subs haal.

Geplaatst

Wat een geweldige serie is het ook he. Net even seizoen 1,2,3 en 13 afleveringen van seizoen 4 gedownload.

Iemand die weet bij welke aflevering ze nu zijn?