Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Dat is juist goed, anders krijg je los van elkaar staande afleveringen. Nu is er telkens nog iets terugkerends.

ja oke, alleen denk ik dat we er vanavond niks over terug zien...

als dat wel zo is is het inderdaad erg goed

• Antwoorden 626
  • Weergaven 24,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben een vaste volger! Ik heb iedere aflevering gezien, want godsamme wat een spannende serie! Vooral vorig seizoen met die rol van Thomas Acda_O_

Geplaatst

Ik vond hem ontzettend voorspelbaar deze keer, toen ik zag dat Theo Maassen deze keer meespeelde, kon je al bijna weten dat hij de dader zou zijn.

Geplaatst

Idd, hij wordt natuurlijk niet gevraagd voor 2 zinnen.

Geplaatst
  • Auteur

Idd vanaf minuut 1 wist ik dat gewoon :cab: Deed me beetje denken aan z'n rol in die ene serie die op de tv is geweest. Bellicher, macht van meneer Miller ofzeu.

Geplaatst

Leuk, die hoef ik dus niet terug te kijken :P...ghehe...naja...morgen maar weer even kijken. Vrouwtje is weg dus kan ik eindelijk het keer op tv kijken ipv op me mobiel :P

Geplaatst

Geeft ze je nooit de kans om iets te kijken dan:p

Geplaatst
Geeft ze je nooit de kans om iets te kijken dan:p

Haha jawel maar ik kijk vrijwel alle voetbal op tv dus als dat er een keer niet op is kijkt ze wat ze leuk vind;)

Leuke aflevering trouwens erg onverwacht.

Geplaatst

Ja, idd, dacht eerst dat het die pa van die jongen was of hijzelf, maar dit was wel verrassend, maar toen ze met haar dat rondje gingen lopen, begon het belletje te rinkelen.

Geplaatst

Ik kijk dit wel eens vlug tussen het zappen door. Het valt me altijd op dat 70% van de acteurs die hierin speelt geen Limburgs accent heeft. Lekker realistisch.

Geplaatst
Ik kijk dit wel eens vlug tussen het zappen door. Het valt me altijd op dat 70% van de acteurs die hierin speelt geen Limburgs accent heeft. Lekker realistisch.

daar had ik indd ook al is aan zitten denken al vind ik het niet storend ofzo.

Geplaatst

Vind het juist niet storend, anders gat alles zo langzaam.

Ik had wel door dat het iets anders zou zijn toen dat meisje zei dat het haar niets uitmaakte en dat Eva daar nog even over doorging. Toen dacht ik wel van, ja dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Geplaatst

Iemand gister het moment gezien dat Eva aanbelt, klopt aan de deur, en na 2 seconden al weet dat er niemand in het huis is:cab:

Geplaatst
Iemand gister het moment gezien dat Eva aanbelt, klopt aan de deur, en na 2 seconden al weet dat er niemand in het huis is:cab:

Lol precies.

Ook vond ik het weer zo voorspelbaar als een pakje boter.. Al de zoveelste keer dit seizoen. Ik blijf het wel kijken, vind het nog steeds wel leuk.

Geplaatst

Hoe was het eigenlijk laatst met die man afgelopen waarvan de buren opeens verdwenen waren? Is dat wel opgelost? Dan ben ik het zeker vergeten.

Die Esmee is wel nice trouwens

Geplaatst
Hoe was het eigenlijk laatst met die man afgelopen waarvan de buren opeens verdwenen waren? Is dat wel opgelost? Dan ben ik het zeker vergeten.

Die Esmee is wel nice trouwens

Dat bedoelde ik laatst dus met 1 zaak word wel opgelost en de andere niet. Want volgens mij is dat niet duidelijk geworden

Geplaatst

Ik weet het echt niet, lekker uitgewerkt weer. Ze wilde vast niet meer maar dat kwam niet naar voren.