Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Onderbuikgevoel ;c En de Vos zei zo heel geniepig 'Ohh jij bent nieuw hier he'. Kan er ook totaal langszitten.

• Antwoorden 626
  • Weergaven 24,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik zag het inderdaad ook niet. kan het me ook totaal niet voorstellen

Geplaatst

Ik dacht ook te zien dat ze iemand na zat te staren en dat belooft meestal niet veel goeds.

Geplaatst
Gave aflevering hoor. Ben benieuwd naar die mof.

En Eva in dr motor outfit :<

Volgens mij zat die Duitser bij Daan de Vos in de motorclub. Daan was volgens mij de laatste die in beeld kwam. Je zag net zijn grijze haar onder de helm uitkomen.

En met dat laatste kan ik het alleen maar eens zijn.

Geplaatst

Wel lekker makkelijk script schrijven hoor, gisteren twee gekken op zo'n school en volgende week een DSK immitatie.

Geplaatst

Absurde maar uitstekende aflevering. Het beeld dat dat "lief" meisje neer werd geschoten, bleef me de hele avond blij. Toch wel sick dat dit in real life ook gebeurd maar (vooral) in Amerika, ben er wel over gaan nadenken.

Geplaatst
Vertrouw die Esmee op de een of andere manier niet helemaal, alsof er een linkje is met Daan de Vos.

Eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Toen Daan de Vos van het bureau wegging, moest Esmee hem naar buiten begeleiden. Daan de Vos liep bewust de verkeerde kant op en Esmee ging er achter aan. Verder beeld kreeg je niet, maar ongetwijfeld dat zij iets met elkaar te maken hebben.

Geplaatst

Gewoon degelijk. Er kunnen niet iedere week mensen worden vermoord/opgehangen/neergeschoten.

Geplaatst

Vond het ook maar een matige aflevering gister. Maar voor volgende week belooft het weer spanning en sensatie te worden (d)