Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dader:

[spoiler=Dader...]Fleur lijkt me he. Wapen was weg nadat zij even in dat keukentje wat spullen pakte. Eva was daar niet meer geweest.

• Antwoorden 626
  • Weergaven 24,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Dader:

[spoiler=Dader...]Fleur lijkt me he. Wapen was weg nadat zij even in dat keukentje wat spullen pakte. Eva was daar niet meer geweest.

[spoiler=Dader...]Kan ook Eva zijn, dit omdat zij ook bij de club was. Zij liep ook die kant uit. Maar ik denk dat het Fleur is ja.

Geplaatst

Bij Flikken Maastricht ligt echt alles voor de hand. Ik bedoel je zag ook van mijlenver aankomen dat die Yasmina er echt veel mee te maken had.

Geplaatst

Ik kan me niet voorstellen dat Fleur of Eva er wat mee te maken heeft. Precies om wat Wouter zegt.

Wat Dost zegt klopt wel. Alleen is dat meer op de aflevering zelf. Zoals dit wat door het seizoen heen loopt vind ik dat veel minder.

Geplaatst

Is in ieder geval niet Eva, de dader kwam vanaf de andere kant dan waar Eva stond. Denk gewoon Fleur.

Geplaatst

Aan de andere kant, wie zou het eigenlijk anders kunnen zijn dan Fleur? Romeo, Marion, die commissaris en Esmee kan je er wel buiten laten lijkt me. Die vriend van die verraadster zit ook op het bureau.

Geplaatst

Het vreemde is alleen dat Fleur zijn telefoonnummer toch niet heeft? Hij werd er namelijk naar toe geroepen dmv dat telefoontje.

Geplaatst

Hij was aan het bellen ja. Maar of hij die kant op geroepen werd is me niet duidelijk.

Fleur werd wel een keer gebeld door Daan. Wellicht nummer opgeslagen ofzo.

Geplaatst

Dat is ook weer zo ;) Wil er alleen maar mee zeggen dat het niet het telefoontje hoeft te zijn die hem die kant op stuurt.

Geplaatst

Hij zei wel 'hoi' op een vriendelijke toon net voordat hij geraakt..

Lijkt me niet dat hij dat tegen Eva of Fleur op die toon zegt

Geplaatst

Doordat het gebeurt is met het wapen van Wolfs of Eva(volgende aflevering worden ze gearresteerd?) moet het wel fleur zijn geweest iets anders kan ik niet bedenken.

Geplaatst

Nee. Je kan wel terug kijken met uitzending gemist.

Wel leuke aflevering gister. Maar wel spannend zeg. Het zal mij benieuwen allemaal.

Geplaatst

Flikken Maastricht

Leuke aflevering. Alleen het einde was echt zo voor de hand liggend

Geplaatst
  • Auteur

Vond deze wat minder. Meer opbouw tot de volgende aflevering waar het gaat gebeuren denk ik ;c Althans dat mag wel van mij.