Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ja, Herb is echt iemand die te weinig gebruikt word, heerlijke humor heeft die man.

• Antwoorden 275
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

In de eerste paar seizoenen vond ik Jake wel een v/d grappigste, zo niet de grappigste. Maar na een paar seizoenen werd hij steeds minder imo. Alan blijft gewoon door de hele serie perfect z'n irritante rol spelen, en Herb's personage kan idd veel beter benut worden :)

Geplaatst
Ben nu bij S08E05 volgens mij en ik vind het knap hoe Jon Cryer nog steeds irritanter kan worden. Echt heel erg goed geacteerd.

Haha zo denk ik er ook over. Bloed onder m'n nagels enzo.

Geplaatst
  • Auteur

[spoiler=niet lezen als je de nieuwe aflevering niet gezien hebt]

Leuke aflevering :) Dumbasses _O_ Jake weer iets meer tekst, alleen echt een hele dikke min voor het weer oppakken van het verhaal Charlie - Rose, dat is al zo vaak uitgekakt dat het gewoon niet leuk meer is

Geplaatst

Ben toch ook weer begonnen met serieus kijken, inmiddels bij seizoen 7 en blijf het wel tof vinden. Vooral de vrouwen worden goed gecast, Chelsea :<.

Maar blijft een leuke serie voor tussendoor :). Goeie cast, leuke opzet. Gewoon prima.

Geplaatst

Ik vond die eerste afleveringen nogal saai. Maar het in mijn ogen zijn ze tot nu toe altijd in stijgende lijn gegaan qua amusement. Al zit ik nog maar in seizoen 2 ;c

Geplaatst

Mja, ik heb toch moeten lachen. En als ik moet lachen, vind ik het goed. ;c

Geplaatst

Hmm, niet overtuigd van de laatste aflevering. Jake en dat kansloze vriendje van hem mogen wat mij betreft nog gisteren uit de serie geschreven worden, voegen echt niks toe. Wel leuk dat zowel Charlie, Alan, Jake, Judith, Herb, Evelyn, Berta, Rose en zelfs Gordon (pizzakoerier) een rol spelen in deze aflevering.

Geplaatst

Ik word elke aflevering meer benieuwd hoeveel make up ze Charlie nu weer op hebben gedaan. De tering, die vent ziet er slecht uit.

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat Charlie wel eens de volgende celeb kan worden die komt te overlijden.

Nieuwe aflevering begint goed :D

''Are you even christian''

''No, but I'm a big fan''

''The Clothing, the wine with the Crackers''

''The blood and body of our saviour''

''Yeah, real good''.

Geplaatst

Sidestory met Manny ben ik nu wel zat trouwens.

Geplaatst
  • Auteur

Sowieso lijkt het alsof de schrijvers aan het zoeken zijn naar een verhaallijn.

Geplaatst

Dit was voorlopig de laatste aflevering, de productie ligt stil omdat Charlie Sheen niet is komen opdagen voor het filmen van de nieuwe afleveringen.:cab:

Geplaatst

Nee denk het niet, overlaatst wel voor een nachtje ofzo toen hij zijn 'nachtelijk avontuurtje' niet wou betalen en de hotelkamer kort en klein had geslagen. :m:

Geplaatst
  • Auteur
Dit was voorlopig de laatste aflevering, de productie ligt stil omdat Charlie Sheen niet is komen opdagen voor het filmen van de nieuwe afleveringen.:cab:

Vroeg me al af wanneer wij het zouden gaan merken. Wat ik trouwens dan wel raar vind is dat Charlie volgens de telegraaf onder andere gister of eergister gewoon in de studio was voor opname maar dat de rest van de cast ontbrak.

Geplaatst

Ja, in de link hieronder staat een filmpje waar Sheen een gesprek heeft met iemand van een radiozender, waarin hij idd beweerd dat hij voor de studio stond voor een opname terwijl er niemand van de cast was. Is het nu zo dat ze willen wachten totdat Sheen terug helemaal clean is voordat ze terug beginnen met de opnames dunno? Er zijn wel geruchten dat ze eind februari terug beginnen met de opnames.

Geplaatst
  • Auteur

28 februari word er weer verder gefilmd, dit seizoen zal alleen ipv 22 afleveringen maar 18 afleveringen hebben.

Geplaatst
28 februari word er weer verder gefilmd, dit seizoen zal alleen ipv 22 afleveringen maar 18 afleveringen hebben.

Weet je ook vanaf wanneer er opnieuw afleveringen worden uitgezonden?