Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Duidelijk dat jullie niet zien dat Alan by far de drager van de show was, Charlie was leuk, maar 8 seizoenen hetzelfde doen maakt hem niet onvervangbaar. Moet de aflevering zelf nog zien.

Dharma & Greg, hoe baas is dat dan wel niet.

@ Funzeltje, na 6 minuten mis ik hem totaal niet, ik deelde je mening na de eerste keer kijken van de serie, toen ik hem afgelopen zomer nog een keer keek veranderde die mening totaal. Charlie was zeker baas, maar zie niet waarom de serie niet net zo goed zou blijven zonder hem. Daarintegen is Alan veel lastiger te vervangen imo.

Amen brother.

• Antwoorden 275
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

''Why did she leave you''

''Not a clue, she's a crazy bitch''

© Alan, baas van beroep.

Geplaatst

Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie,

Geplaatst
Hahah Dharma en Greg die even langskomen. Ik ben toch wel positief verrast door de aflevering. Heb er meer om kunnen lachen dan de laatste paar afleveringen met charlie,

Idem. Vond 't toch wel verrassend leuk moet ik zeggen, Ashton Kutcher is ook wel een held.

Geplaatst

Dat is ook precies wat ik vond. Blijf het enorm jammer vinden dat hij er niet meer in zit. Voornamelijk tijdens de speech van Alan, maar gaandeweg veranderde dat heel erg.

Wat volgens mij erg grappig gaat worden, is dat Walden net Alan is, maar dan de goed gelukte versie. Hopelijk blijft de serie nog heel wat seizoenen bestaan. Al zal het nu wel eigenlijk een nieuwe serie worden in mijn ogen. Het is geen Two and a Half Men meer. Verwacht wel een of twee nieuwe karakters die wat vaker zullen terug komen in de serie, namelijk vrienden/familie/kennissen van Walden zelf. Mag hopen dat Rose niet vaak meer zal terug komen!

Geplaatst

Waar kijken jullie allemaal die nieuwste afleveringen?

Geplaatst

Vond ik ook erg vet. Dit kan nog wel wat worden.

Geplaatst

Later vandaag tweede aflevering downloaden. Ben benieuwd en hoop dat het net zo leuk is als eerste aflevering.

Geplaatst

Prima aflevering weer. Natuurlijk is het anders zonder Charlie, maar Ashton is een prima acteur.

Geplaatst
  • Auteur
Prima aflevering weer. Natuurlijk is het anders zonder Charlie, maar Ashton is een prima acteur.

QFT :)

Geplaatst

Die Ashton lijkt in sommige shots echt heel veel op Jake :cab:

Moet zeggen dat 't zeer positief uitpakt trouwens, die castwissel. Ik vind 't nog altijd een erg toffe serie.

Geplaatst

Goede aflevering weer. Ik mis Charlie ook niet echt meer, iets wat ik in de eerste twee afleveringen nog wel had. Alleen het zingen bij die intro klinkt voor geen meter met Ashton Kutcher.

Geplaatst

Haha ja dat was belachelijk. Verder leuke aflevering ja.

Geplaatst
  • Auteur

Just like that weekend we went camping :mrgy: Wie herinnerd zich die aflevering nog :mrgy:

Vond de intro trouwens best grappig, vroeg me al af wanneer die zou komen.

Geplaatst

De intro deed weer denken aan de mini-playbackshow. Hoewel die gastjes beter konden playbacken dan Kutcher :cab: Vond deze aflevering sowieso (wederom) niet geweldig. Acteerprestaties van Jake zetten het schaamrood op m´n wangen.

Anyways: volwassen Kelso :mrgy: