Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vind het trouwens wel grappig dat Aston Kutcher eigenlijk net zo dom is in TAAHM, als in That 70's show :P

• Antwoorden 275
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Toch weer genieten hoor.

Alan: Man, I couldn't score a women like that even if my semen cured cancer.

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder.

Geplaatst
Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder.

Charlie is dan ook gewoon een ekte ekte baasch. 2,5 men zonder Charlie vind ik ook geen 2,5 men.

Geplaatst

Vind het echt geen fuck aan met Walden, stuk saaier geworden en ook slechtere grappen. Charlie 4 life.

Geplaatst

Al dat gezeik over Kutcher/Charlie. Two and a Half Men blijft nog altijd beter dan de gemiddelde serie

Geplaatst
  • Auteur

Nee joh, TBBT, Modern Family, Community, Happy Endings en Psych zijn allemaal een stuk beter. TAAHM kan zich meten met de goede seizoenen van HIMYM maar veel beter is het niet hoor. Sowieso heeft de wisseling van Charlie naar Walden ook een negatief effect op Alan gehad, die de eerste 7 seizoenen toch echt de baas van de serie was.

Geplaatst

Nou nee Lange, met alles ben ik het niet eens...

TAAHM kijk ik nog steeds met meer plezier dan bijvoorbeeld Psych, wat ik eigenlijk gewoon een trieste serie vind. Daarnaast is Alan na de wisseling juist meer op de voorgrond gekomen, waardoor je zijn baasheid veel meer merkt. Eerst was Charlie de baas, nu Alan

Geplaatst
  • Auteur

Alan is altijd baas geweest, vond de samenwerking tussen hem en Charlie gewoon veel beter dan nu tussen hem en Walden. en als je Psych een trieste serie vind kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen als het om series gaat. ;)

Geplaatst

Ik vond het zoals gewoonlijk een zesje waard deze episode. Met Charlie was de balans meer aanwezig, waardoor iedereen zo zijn grappen had. Het lijkt nu wel alsof ze te serieus willen doen, want ik had bij afleveringen met Charlie dat op de grond rolde van het lachen. En de fantastische relatie tussen de player Charlie, de freeloader Alan en de achterlijke Jake. :-D

Nu zijn Walden/Alan/Jake allemaal een beetje een kneusje, alleen heeft één van hun miljarden.

Geplaatst
  • Auteur
Iemand de laatste aflevering gezien?

Ja hoor, serie mag van mij wel stoppen na dit seizoen. Dit doet de naam TAAHM geen eer meer aan.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind het nog altijd leuk om te kijken, hoor.

Ik verwacht wel wat meer van een serie dan ''leuk om te kijken'' al helemaal omdat het met Charlie nog een ''topper'' was imo.

Geplaatst
  • Auteur
Van mij mag er gerust een 10de seizoen komen, Kutcher begint te groeien in z'n rol.

Komt er ook lees ik net, alleen word het voortaan uitgezonden op donderdagavond ipv maandagavond.