Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Briljante serie, een van de beste die ik momenteel volg. Laatste afleveringen van seizoen 6 moet ik nog even kijken om weer bij te lopen. True story

Geplaatst
  • Auteur

Dat betekend dus dat je heel wat pareltjes niet volgt ;)

Nieuwe seizoen begint trouwens met een dubbele episode. :)

Geplaatst
  • Auteur

Dit is de eerste serie die geschrapt word op het volg lijstje als de eerste paar afleveringen van dit seizoen net zo bedroevend slecht zijn als het vorige seizoen.

Geplaatst

Na het einde van s07e02 geef ik 03 nog een kans. Mocht dat niet veel beter zijn dan schrap ik 'm ook.

Geplaatst
  • Auteur
Na het einde van s07e02 geef ik 03 nog een kans. Mocht dat niet veel beter zijn dan schrap ik 'm ook.

QFT, zo jammer eigenlijk, de serie had genoeg potentie om succesvol te blijven.

Geplaatst

Vonden jullie de twee nieuwe afleveringen niet tof dan? :cab: Sowieso was seizoen 6 alweer een stuk beter dan de tweede helft van seizoen 5. The gentleman! _O_

Geplaatst

Wilde net zeggen. De twee nieuwe afleveringen zijn oldschool HIMYM. Leuke grappen, en oeeeeeee dat einde van ep 02 <3 <3 <3 <3

Geplaatst

Ik vond het ook maar zo-zo, deze twee nieuwe afleveringen. Wel beter dan het vorige seizoen, maar toch weer af en toe dezelfde grappen (met Marshall die de bruiloft verpest, maar dan met eerst drie schijnbewegingen zeg maar: been there, done that). Maar ik moet toch al zeggen dat de die-hard fans (Gino voorop) mij af en toe wat met een gekleurde bril lijken te kijken, zoals ik dat stiekem ook heb met Entourage. Ik blijf het wel volgen, omdat het lekker low minded is en prima wegkijkt, maar de originaliteit is de serie al een tijd verloren. Gelukkig wel voor het eerst in twee seizoen weer een keer hardop gelachen, al weet ik niet meer waarom, maar dat is een goed teken.

Geplaatst

Ik loop nog iets achter, ben nu bij seizoen zes aanbeland. Minder seizoen, merk ik aan de reacties in dit topic?

Geplaatst
Ik loop nog iets achter, ben nu bij seizoen zes aanbeland. Minder seizoen, merk ik aan de reacties in dit topic?

Mijn inziens beter dan de tweede helft van seizoen 5, dat ik met lichte tegenzin heb gekeken. Maar zo goed als de eerdere seizoenen is het niet meer, hoewel er nog wel een paar briljante afleveringen inzitten.