Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Het is al jaren niet meer geweldig.Vond de eerste 2 seizoenen nog wel goed maar daarna is het toch veel van hetzelfde. Toch blijf ik wel kijken, omdat ik perse die drang heb om te horen wie die moeder nou is.

Geplaatst

Net seizoensfinale gekeken, matig matig.

[spoiler=Spoiler]Maar ik weet wel hoe de moeder eruit ziet. (d)

Geplaatst
Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p

Idd. Ik ben toch wel blij dat er een seizoen 9 komt, want anders had het waarschijnlijk geëindigd zonder cliffhangers ([tekst]Rome, judge, Chicago[/tekst]) toen ze elkaar zouden ontmoeten. [tekst]In seizoen 9 is zij gewoon een hoofdpersoon[/tekst] :)

bewerkt door bril_idioot

Geplaatst

Idd, en nou hopen dat dat een beetje een leuk seizoen wordt. Ze hebben namelijk in seizoen 7 en 8 toch er alles aan gedaan om in zoveel mogelijk afleveringen naar het einde te komen, nu kunnen ze tenminste weer gewoon vrijuit een leuke serie maken.

Geplaatst

Ik had ergens gelezen dat S9 iets anders zou zijn. Meer in het opzicht dat je over enkele jaren aan de hand van de stijl gewoon kan zeggen dat het S9 was.

Geplaatst

Misschien is het mogelijk dat ze het 9de seizoen als een soort '24' doen ofzo? Want naar mijn inziens moet er toch nog redelijk veel gebeuren voordat ie haar ontmoet.

Geplaatst

Heb seizoen 8 niet met de grootste aandacht gevolgd, maar is de plaats waar ze haar ticket voor bestelt niet de plaats waar de trouw is?

Geplaatst

Dan lijkt het mij toch dat dat zeer vroeg in seizoen 9 gaat gebeuren. Volgens mij eindigt het ook gewoon met het moment waarop hij zijn kinderen bij zich roept om te vertellen hoe hij zijn vrouw heeft ontmoet.

Geplaatst
Damn, het voelt toch wel als een bevrijding dit hoor :p

Dit ja. Het gaat ver om te zeggen dat dit het seizoen waard is geweest, maar wie weet. Misschien pakken ze de draad nu weer op in S09, ik hoop het in ieder geval.

Geplaatst

Wel chill dat het mysterie eindelijk is opgelost. Einde van aflevering 20 vond ik trouwens echt een van de beste stukken van de hele serie en zeker van de laatste paar seizoenen.

Geplaatst

Seizoen 9 zal zich in het geheel afspelen tijdens het bruifloftsweekend van Robin en Barney. Dat wordt of geniaal of enorm langdradig. Het gegeven dat elk van de hoofdpersonages de moeder zal ontmoeten voor dat Ted dat doet, doet mij het laatste vermoeden...

bron: http://www.ign.com/articles/2013/05/14/how-i-met-your-mother-season-9-plans-the-final-season-will-take-place-over-one-weekend

Geplaatst

Neeee, denk inderdaad dat dit heel langdradig wordt. Ik had juist willen zien dat Ted z'n leventje een beetje aan het opbouwen is met haar.