Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wat jij wil.

Maak je niet druk joh.

Ik vond het ook wel een aardige episode, maar blijf het jammer vinden dat Ted zo naar de achtergrond verdreven wordt :(.

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Heb je 'n lijstje met air-dates? Op imdb staat ie nl maar tot 5 dec.

Geplaatst

Op bierdopje.com kun je ze ook kijken. Volgende aflevering is op 9 januari, meer staan er niet bij, maar dan zal wel ff een winterbreak zijn of zo, want neem aan dat er gewoon weer 20+ afleveringen komen.

Geplaatst
  • Auteur

Nee, alleen van de a.s. episode elke keer. Maar imdb voor series moet je niet doen, tvrage is beter.

En ja, het is weer winterbreak voor de meeste series tussen uiterlijk volgende week en begin/halverwege januari. Sowieso is het schema de aankomende maanden leger dan hiervoor.

Geplaatst

Ah oke, tnx. Jammer van die winterstop. Doorbreekt mn routines :p

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet het, hoe denk je dat ik me voel met de series die ik volg. :( Gelukkig hebben we nog Chuck, Dragonball Kai, The League en de series voor morgen nog tot half januari. :)

Geplaatst
  • Auteur

Yes, met -10 naar buiten toe, nee mij niet gezien joh. Gewoon school, series en vriendin/vrienden. Genoeg echte leven hoor ;).

Ben nu trouwens ook gewoon aan het kijken, maar dat betekend niet dat ik ondertussen niks anders doe (zoals je ziet ;c)

Geplaatst

Het is helemaal geen -10, als je wat vaker van je tv weg was gegaan en naar buiten was gegaan had je dat geweten ;)

Geplaatst

Pino legt wel de vinger op de zere plek. Ipv dat ik ga hardlopen sávonds lekker makkelijk op de bank een serie kijken. Maarja, koud + elke dag vroeg op voor werk dus dan is de keuze snel gemaakt :p

Geplaatst

Ze zitten in Amerika met de Bowl games van college football.

Geplaatst

Hmm, heb seizoen 1 nu bijna achter de rug en ik heb er een nieuwe verslaving bij hoor ;c Heerlijke serie.

Geplaatst
  • Auteur

Wie denken we eigenlijk dat de moeder is, en heeft ze een band met een van de andere castmembers?

[spoiler=spoiler]Zelf denk ik dat de moeder de half zus is van Barney (de dochter van zijn vader). En waarom, check dit maar even.

1371469_460s.jpg

Geplaatst

Hmmm tsja.. ik denk dat met welke vrouw ze ook komen, ik ga gaaaaaaaaapen als een beest en dan de Heer dank dat de serie is afgelopen.

sorry Gino als ik tegen je kindje schop, het is niet persoonlijk

Geplaatst
Wie denken we eigenlijk dat de moeder is, en heeft ze een band met een van de andere castmembers?

[spoiler=spoiler]Zelf denk ik dat de moeder de half zus is van Barney (de dochter van zijn vader). En waarom, check dit maar even.

1371469_460s.jpg

Eens. Heb dit ook al op 8 oktober hier gepost trouwens.

Geplaatst

sorry Gino als ik tegen je kindje schop, het is niet persoonlijk

Is m'n kindje niet Pietej, vind de main storyline ook lang duren. De sideplots zijn soms echter wel sterk uitgewerkt imo, zoals die van Robin laatst. Daardoor blijft de serie 'genietbaar', maar niet geniaal.

Geplaatst

Sideplot van Robin zou pas sterk zijn als ze van een flat springt, het overleefd, Marshall in bed krijgt en hem vervolgens dumpt voor een neger met het syndroom van down. Imo.