Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=verhaal]Natuurlijk komt er nog een rebound. Ted is verliefd. Robin weet het allemaal niet, maar staat open voor versierd worden nu ze zo gedumpt is. Het is tevens de rebound die gaat leiden tot ruzie en een definitieve breuk. Robin is namelijk nog veel te lief voor Ted, die moet nog op een bunker gestuurd worden om zijn gevoelens overboord te gooien.

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Zeer fijne aflevering, waar ik weer even het oude HIMYM gevoel terugkreeg. Dit was weer die uitstekende combinatie van drama en komedie die me destijds zo verslaafd heeft gemaakt aan deze serie. Zeer fijn ook dat de focus weer eens op Ted lag, blijft voor mij toch spil waar de serie om draait. En Florence and the Machine inderdaad, geweldig!

Geplaatst

[spoiler=Verhaal]De film waar Ted en de moeder niet inkomen is 'Wedding Bride III'. Linksboven in het scherm te zien. Een ep in seizoen 5 gingen over Wedding Bride I, en aangezien II waarschijnlijk nog niet bestaat kan dit nog wel een tijdje duren. Laatste ep seizoen 8? Aan de ene kant zou het jammer zijn als ze nooit eps gaan maken met de moeder bij de groep, aan de andere kant beter. Het verhaal gaat over hoe hij haar heeft ontmoet, niet wat er daarna gebeurde.

Geplaatst

Vond het nog meevallen vandaag. Leuk van Ted idd en ook de veranderingen bij Barney. Vorige week was het wel beter.

Geplaatst

Ik vond hem ook wel grappig. Al waren sommige stukken ietwat overdreven. Dat potten bakken en meubel maken van Ted was wel grappig.

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, moet de laatste 3 nog zien. Geen zin in eigenlijk en denk ook niet dat het gaat gebeuren. Kijk de serie wel een keer af als alles uitgebracht is.

Geplaatst

De afgelopen 3 afleveringen waren juist best leuk Lange.

Geplaatst
  • Auteur

Ik had het gelezen ja, maar heb veel series laten vallen en deze is er een van. Heb ze wel op de HD staan hoor, dus misschien even tussendoor. Er voor gaan zitten, nee, dat niet meer.