Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Haha, Perry speelt echt een bimbo, geweldig :D.

Zoey is echt een lief meiske, vriendin materiaal enzo. Toffe epi verder :).

Geplaatst

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk al geweest in seizoen 6? Ben nu bij e07, maar wil niet bij zijn want dan moet ik steeds zo lang wachten.

Geplaatst

Zoey wordt het dus ook niet. Jammer.

Het wordt wel allemaal iets serieuzer maar op de een of andere manier klopt het wel. Ze worden ouder, volwassener. Zelfs Barney lijkt achter een serieuze relatie aan te gaan. Jammer ook dat de afleveringen maar 20 minuten zijn.

Geplaatst

Vond deze aflevering "meh". Dat hele gedoe met Zoey en the Captain was ik wel zat, dus mooi dat dat afgebroken wordt.

Geplaatst

Prima aflevering deze keer. Veel humor, en een heel goed einde.

Geplaatst

Muziek was wel weer tof tho', ongeveer het enige dat op een constant goed niveau zit. Ik vind het zesde seizoen te serieus, er wordt teveel gezocht naar diepgang bij de karakters. Op zich is dat niet erg, maar het kan ook té worden en dat vind ik nu toch het geval bij een normaliter weinig om het lijf hebbende komedie als HIMYM.

Geplaatst

Idd, te eager om aan verhaalontwikkeling te doen, terwijl het luchtig hoort te zijn.

Geplaatst

seizoen 6 is anders dan de vorige 5, veel meer op het verhaal gericht, dat verder uitdiepen. dus het is wel degelijk anders dan het ''hoort'' te zijn

Geplaatst
Zullen we de bedenkers laten uitmaken hoe de serie 'hoort' te zijn..

Bekijk de voorgaande seizoen en trek je conclusies. Daar hoef je geen bedenker voor te zijn. :cab:

Als een serie al 6 seizoenen met succes draait en een fijne schare trouwe fans heeft opgebouwd, mag op zijn minst rekening gehouden worden met de wensen van deze fans. Natuurlijk is verandering goed, aan te raden zelfs, maar komedies moeten bouwen op betrouwbaarheid en het dwangmatige zoeken naar diepgang pakt simpelweg niet goed uit.

Geplaatst
  • Auteur

Er staat een 90 mb versie op TPB, maar niet van TvTeam en die 90 mb voorspelt weinig goeds, aangezien de afleveringen altijd 175 mb zijn. Maar sowieso de afgelopen weken echt fuckt up met alle series, alleen Are We There Yet en Mr. Sunshine hebben de afgelopen weken geaired.