Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ze kunnen toch ook een settlement hebben, of een nieuwe bet die de oude overruled?

Dat zou ik persoonlijk wel een beetje lame vinden. Maar het kan inderdaad.

@ Jelle: Dat doelde volgens mij alleen op de zwarte of de gestreepte, verder niets

• Antwoorden 964
  • Weergaven 26,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ben hem nu ook helemaal vanaf het begin aan het kijken. Zit ergens in seizoen 4. Barney is geweldig, Marshall meestal ook. Lily vind ik zwaar irritant.

Geplaatst

Nou ik had hoop voor deze episode, maar veel beter dan e01 en e02 was het niet. Ik erger me kapot aan Lily, en die uitgekauwde relaties van Ted kan ik ook wel dromen. Hoop dat ze ooit nog 'ns origineel worden qua verhaallijn, want dit lijkt nergens op.

Geplaatst

Alleen de schakelingen in dat restaurant tussen Ted & Victoria en Barney/Lily/Marshal waren wel ok gedaan.

Geplaatst
Wat een vreselijke aflevering zeg, geen moment gelachen.

Paar keer. De minste van dit seizoen, maar het hoort ook bij de uiteindelijke verhaallijn, want ik wil ook weten waar Robin & Barney eindigen.

Geplaatst
Op dit moment zegt mijn gevoel dat ze uiteindelijk toch bij elkaar komen.

Jup denk ik ook.

Theorie hoe de serie eindigt:

Ik ging een beetje theorieën opzoeken, en dit lijkt me wel realistisch:

Carly Whittaker (dochter van de vader van Barney) is denk ik de moeder. Hij ontmoet de moeder bij Barney zijn huwelijk, en het zou logisch zijn als zij daar te gast is. Ook was de moeder in die ene verkeerde college zaal, en zij zit in college. Meer is niet bekend over haar. Future Ted zegt ook de hele tijd 'uncle' Barney en 'aunt' Robin. Als die twee trouwen zou het dus ook allemaal kloppen.

Op het huwelijk (waar het regent) gaat er iets gebeuren met die gele paraplu. Zo ontmoeten ze elkaar. Ik denk ook dat de serie eindigt met seizoen 8, en het is ook al zeker dat die er komt. Ted's kinderen zijn in 2030 ongeveer 17-20 jaar, dus die zijn geboren in 2010-2013. Het verhaal speelt zich nu ook gewoon in eind 2011 af, dus het moment moet nu toch wel erg dichtbij komen. Ik denk S08E01 of ergens eind S08 :)

Geplaatst
  • Auteur

Hele seizoen is gewoon weer onder de maat. Pak de aflevering alleen mee als ik niks anders te doen heb.

Geplaatst

Ik kan ook zeggen dat Blue Mountain State me totaal niet pakt en daarom een waardeloze serie is.

Geplaatst
Dat mag jij vinden, heeft alleen niets te maken met wat ik zeg. ;)

Jawel, het is beiden een mening. Je moet het niet als feit brengen.

Geplaatst
  • Auteur

;e ;e

Ga je nou echt je druk maken om het missen van ''ik vind'' in mijn post. Ik weet dat jij onrealistisch hard klaarkomt op deze serie maar je kan je ook druk maken om niets. Iemand van jou intellect had best zelf kunnen bedenken dat het mijn mening is en alles behalve een feit (al word de mening wel door veel gedeeld als ik het internet mag geloven).

Geplaatst

Nouja, het is toch wel degelijk een feit dat dit tot nu toe een van de zwakkere seizoenen is.

Geplaatst
Tuurlijk niet. Dat blijft gewoon een mening...

Als je dat niet inziet moet je toch iets kritischer een serie bekijken hoor.