Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 234
  • Weergaven 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

De volgende keer als South Park iets met Nederland gaat doen, moeten ze zorgen dat ze er niet een taal van maken die klinkt als het buitenechtelijke kind van Fritz en Vladimir.

Geplaatst
  • Auteur

''My mom gotta stop trippin' ya! Bitch be trippin' all the time ya!''

:mrgy:

Echt hele dikke win voor Comedy Central in dit geval hoor, vond dat SBS6 goed bezig was met NCIS een paar aflevering achter, maar Comedy Central loopt 1,5 week achter op Amerika, zeer nice.

Cartman op het eind was ook mooi :mrgy:

Geplaatst

Iemand de nieuwe al gezien? Aparte aflevering vind ik t maar. Hoeveel afleveringen komen er trouwens nog dit seizoen?

Geplaatst

Aparte aflevering:cab: Geruchten gaan dat South Park stopt, maar daar geloof ik niet in. Nu een tijdelijke zomerstop. In het najaar gaan ze weer verder.

@King: In Nederland kunnen we daar niet op kijken.

Geplaatst

Vreemd, hier gaat het iig wel ;c

Ik denk dat Matt & Trey eerder bezig zijn met toekomstige projecten in de stijl van hun laatste show The Book of Mormon en dat ze minder met South Park zelf bezig zijn.

Geplaatst

Hahahanet 4 minuten gezien maar Randy weer _O_

Vind het op het eerste gezicht een apart aflevering ja, maar opzich is het idee erachter wel erg goed natuurlijk.

En die Bruno Saturn poster in Randy (?) z'n kamer :D:D:D

Geplaatst

Ja, en nog eentje die me best liet nadenken ook. Voor het eerst met South Park joh. :cab: Inderdaad één van de beste eps van de laatste jaren.

Geplaatst

Ik ben ook wel benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Het lijkt me niet dat Stan opeens wegblijft uit de serie. Bovendien vind ik de serie ook niet echt eentonig, wat de schrijvers volgens mij wel beweren met die ene zin van Randy: "It's the same shit al over again."

Of het is gewoon een grote referentie richting de kwaliteit van de huidige comedy films.

Geplaatst

Nja, die 4 boys elke keer weer iets beleven. "More and more ridiculous", zitten inderdaad afleveringen tussen die echt helemaal nergens over gaan :cab:

Mja, een SP seizoen stopt volgens mij nooit na 7 eps, dus komt goed. Zou inderdaad ook met die comedyfilms te maken kunnen hebben, maar gezien het eind zou het ook iets met de serie zelf te maken kunnen hebben. Kan het gemist hebben, maar ik zag Kenny niet bij die laatste scenes?

Geplaatst

Klopt, sinds de komst van Butters is de rol van Kenny nihil. Die wilde ze er al veel eerder uitschrijven, echter hebben ze Kenny gehouden en Butters gemaakt.

Ik denk ook inderdaad niet dat South Park stopt. Nu komt namelijk gewoon die zomerstop die ze altijd houden.

Geplaatst

Ja maar die laatste stukjes, met die muziek. Je zag die 3 boys, ouders, maar Kenny niet. Ook Butters niet.

Geplaatst

Klopt, alleen wilde ik aangeven dat Kenny sowieso geen rol van belang meer speelde in South Park en dat de drie boys eigenlijk de hoofdrol spelers waren.

Geplaatst

En Kyle die goede maatjes was met Cartman ineens. Ik ga er niet vanuit dat het nu stopt maar mocht het wel zou zijn is het wel een heel lame einde.