Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 71
  • Weergaven 2,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben ook net begonnen met Glee, geniale serie imo.

Geplaatst

Moet het verplicht kijken, maar die aflevering met Fleetwood Mac vond ik wel vet. Die van prom was dan weer jammerlijk, met Friday :(

Geplaatst

Ja ik kon wel janken. Het klonk wel beter dan wanneer Rebecca Black hem zingt maar zelfs als ik hem zing klinkt het nog beter dus dat zegt ook niet veel. ;e Fleetwood Mac kende ik van naam zo niet maar herkende toch enkele nummers.

Geplaatst

Ja, ik begin het net te volgen, is het einde seizoen :moop: heb de aflevering al gezien trouwens, de laatste. Ze worden maar 12e op de Nationals :huhu:

Geplaatst
  • Auteur

Valt me mee hoe ver ze bij lopen in Nederland eigenlijk. Zal weer feest worden op twitter vanavond (y)

Geplaatst

Heb beide seizoenen helemaal gedownload, seizoen 2 nog niet gekeken naar de kwaliteit, bij de beschrijving stond klein maar scherp beeld, naja ik zie het wel. Seizoen 1 is goede kwaliteit gelukkig, ben nu bij aflevering 2. :)

Geplaatst

Ik denk tegen september pas een keer, of misschien nog later, aangezien ze ook een film hebben over hun tour ofzo? Weet iemand trouwens wanneer die in Nederland in de bios komt? LV weet wel meer daarover denk ik ;c

Geplaatst

Komt die serieus in de bios? Seizoen 3 beginnen ze binnenkort te filmen in de VS, die tour daar is nu ongeveer op z'n einde.

Geplaatst

Buiten dat, nog meer :naughty: Maar dat is classified information. [/interessantdoenerij]

Geplaatst
  • Auteur
En je weet verder niks van de film over de tour? ;)

Komt 12 Augustus 2011 toch in de States?

Geplaatst

Hehe die aflevering met Britney Spears, Britney van de Glee club wil geen Britney thema voor die week omdat zij ook zo heet en dan zogenaamd in haar schaduw heeft geleefd, zegt Kurt zo op een sarcastische toon: Yea thanks Britney. Santana: Leave Britney alone. Moest hardop lachen :mrgy: Al moet je daarvoor wel het desbetreffende filmpje kennen.

Geplaatst

Zijn er nog mensen die dit kijken? Seizoen 3 is pas paar weken begonnen, maar moet zeggen dat ik de afleveringen elke week saaier vind worden.

Geplaatst

Ik vind het nog steeds wel lachen, alleen zoals nu ook, duurt het weer een paar weken voordat er weer een nieuwe aflevering komt. Vervelenddddddd