Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 359
  • Weergaven 12,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb me er wel mee vermaakt. Trek nog niet echt conclusies verder, doe ik in de loop van het seizoen wel.

Geplaatst

Vermakelijke aflevering is het zeker. Kijk uit naar de volgende.

Geplaatst

Dit is juist het goede van Californication. Niet altijd alleen maar grappen, maar een serieuze ondertoon gedurende het gehele seizoen. Wat dat betreft was dit een prima inleiding, het was ook jammer geweest als [tekst]Karen en Hank ineens lekker gelukkig waren saampjes[/tekst].

Geplaatst

Vond het een toffe aflevering. [tekst]Ben al blij dat het einde van vorig seizoen de relatie tussen Karen en Hank niet weer verneukte.[/tekst] ;c

bewerkt door bril_idioot

Geplaatst

Hmm was wel aardig. Dat stukje [tekst]op het begin met die praatgroep ahw[/tekst] was wel leuk.

Geplaatst

[tekst]Runkle does it again :r en die Faith :love: En dan aan het begin dat Hank Bates erbij haalt hehe[/tekst]

Geplaatst

Denk dat je het daarmee het best kunt verwoorden idd, klassieke aflevering. Karen ook weer typisch :r

Geplaatst

Charlie is de enige die echt zijn niveau van vorig seizoen meteen doortrok. Rest van Cali kwam wat trager op gang. Het gaat sowieso een keertje fout aflopen met Charlie, hij kan het niet blijven uitstellen :D

Geplaatst
  • Auteur

Heeeeerlijk dit, I love Californication :love: Sowieso over anderhalve week als ik vakantie heb alle seizoenen weer eens kijken.

Geplaatst

Ik vind dat van Runkle nu eigenlijk wel eens leuk geweest, ik kon me daar deze ep niet zo heel goed mee vermaken. Ik wil die getormenteerde ziel van Hank aan het werk zien en wat minder eenvoudige en soortgelijke humor, maar daar zal ik wel een eenling in zijn. Vorige twee vond ik wat dat betreft veel beter.

Geplaatst
Ik vind dat van Runkle nu eigenlijk wel eens leuk geweest, ik kon me daar deze ep niet zo heel goed mee vermaken. Ik wil die getormenteerde ziel van Hank aan het werk zien en wat minder eenvoudige en soortgelijke humor, maar daar zal ik wel een eenling in zijn. Vorige twee vond ik wat dat betreft veel beter.

Ik ook hoor. Al gaat er nog wel een lachje van af bij Runkle, maar dat houdt het dan ook bij op.

Geplaatst

Denk omdat het afgelopen zondag natuurlijk de Superbowl was, daar kan een betaalzender als Showtime natuurlijk niet tegen opboksen. Kan je beter een week zonder aflevering doen.